Julian Sommer Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Blir 4stk DD Redline 615 Altså serien som omtrent tilsvarer de to DD515 jeg hadde og spilte 147.6dB med. Her er veggen ferdig designet. Nå gjenstår det bare å lage cutout-tegninger så jeg får kappet opp mdfen mest mulig effektivt. 7ertzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Mange liter blir denna? Regner med at du må fjerne baksetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Går vel inn uten no store problemer denne med seteraden intakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 851 liter før port.. Elementene ender opp 3cm bak nakkestøtta på fremsetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Hm er ikke bagasjen over 1 meter dyp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danisun Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Ja, se her ja! Morsomme saker du har på gang nå Gleder meg til å se "kassen" ferdig, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Måtte regne om litt for å få inn kassa i tre deler. Flere deler og det hadde blitt bare rot Link til elementene: http://ddaudio.com/products/mobile-audio/redline/600-series Og nytt kassedesign: (den fremre, større delen erstatter bakseteputa og ender opp ca 10cm fra taket.. den bakre delen skyves inn gjennom bakluka og følger vinkelen på bakluka for å få plass) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Brife litt kassedesign hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Vurderer å selge dette hvis det blir solgt omgående: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Nå har både jeg og dere (liker jeg å tro) vært på pine-benken her ei stund. Men nå er det i gang Prøvemonterer høyde på port-plate og montert avstiver nr. 2: Prøvemontering i bil: Begynner med det fremre kammeret i morgen, som skal se slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Ser sjukt ut . Stå på!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Skal si du svinger deg for dett! du skal ikke stille på DB-drag på gatebil eller noe sånt noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Vet ikke om det blir noe gatebil før bilen ser bedre ut, men konkurrerer i dBDrag og skal prøve meg i EMMA ESPL i løpet av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Jeg er fortsatt på pinebenken jeg! Jeg får nok ferie fra neste uke, så da går nok hammeren løs Skal si du svinger deg for dett! du skal ikke stille på DB-drag på gatebil eller noe sånt noe da? Holdes det db-drag? kanskje jeg får måle litt før jeg river i filler hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå