Julian Sommer Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Knallbra jobbing her! følger med! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Sparklet skjøter og smører nå med polyester. Smører blir dog litt feil ord, da jeg bare heller på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Kassa ble smørt ferdig med polyester i går (også utenpå for å ha litt å slipe på): Og slipt i dag (ikke vaska enda) Prøvemontert for å legge press på platene som bygger opp brønnen mens de limes og skummes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Lyddempet bakluka, det trengs virkelig på disse bilene, er jo bare et stort hull som skrangler hele luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Huge Får du på trekket i bakluka igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xues Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 wow .. gleder meg til å se slutt resultatet. flott jobbet så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Trekket er på igjen Tusen takk, Xues! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Trenger ikke målinger for å forstå hvor mye latency det blir i denne bilen. Men disk gjerne opp med dine målinger målinger siden du tydeligvis har noe du skulle sagt.. Latency? Har ikke påstått å ha målinger i denne bilen, men noen hevdet at det "ble for mye" av noe. Da lurer jeg selvfølgelig på hvordan de hevder å vite dette. Jeg påstod ikke å vite noe - jeg kastet et kritisk lys på det for å få det utdypet. Lurer dog fælt på delefrekvensene i denne bilen. Hadde selv montert noen midbasser i kicket og coax / fulltone på dash. Har sett litt på de DD 10" og ser ikke ut som at de går dypt til å være 10". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Trenger ikke målinger for å forstå hvor mye latency det blir i denne bilen. Men disk gjerne opp med dine målinger målinger siden du tydeligvis har noe du skulle sagt.. Latency? Har ikke påstått å ha målinger i denne bilen, men noen hevdet at det "ble for mye" av noe. Da lurer jeg selvfølgelig på hvordan de hevder å vite dette. Jeg påstod ikke å vite noe - jeg kastet et kritisk lys på det for å få det utdypet. Lurer dog fælt på delefrekvensene i denne bilen. Hadde selv montert noen midbasser i kicket og coax / fulltone på dash. Har sett litt på de DD 10" og ser ikke ut som at de går dypt til å være 10". De spiller dypt hvis jeg vil, men det går jo utover volumet, så jeg deler dem svaaakt ved 80hz. Type 6db/oct. Men ja, mulig det blir 10" midbassere der etterhvert hvis jeg finner noen som spiller høyt nok til at det er noe vits, men da skal jeg ha 6,5" VO på dashen. Men du må høre dem for å tro hvor mye bass det egentlig er i disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Fikk tatt siste finishen på sparkepanelene i dag, og begynt med fothviler Mangler bare griller nå. Kassa ble også tatt ut igjen, for å skjære vekk overflødig byggskum. Rydda til slutt bilen litt og, ting begynner å ta form nå. Blir ikke mye rydding og støvsuging mens man holder på med dette.. Før jeg begynte var det ikke støv verken under midtkonsollen, i luftevetiler, mellom knapper/brytere, under seter osv. Alt småtteri har vært demontert og rensa, og bilen har blitt støvsugd eller tørket over med microfiber hver dag. Har litt å ta igjen der, men det får vente litt til Kommer vel griller og litt annet smått i løpet av uka, samt en ting som ikke er så liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Følg meg gjerne på Facebook og. https://www.facebook.com/julianslydogfoto Blir en liten konkurranse der når jeg bikker 100 liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Fikk mere utstyr fra min kjære sponsor Judys Bilstereo i går, så fikk gjort litt i dag Deilige kabler! Prøvemontert aeroporter: Demontert dørtrekk begge sider bak og lydisolert førersiden hittil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Nice customs gleder meg til å lese videre på dette ps ikke bry deg om de negative komentarene, det du gjør her gir mer lyst til å bygge mer annlegg stå på ps lag en film når du er ferdig så vi får hørt stå På VH: RMB.BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Nice customs gleder meg til å lese videre på dette ps ikke bry deg om de negative komentarene, det du gjør her gir mer lyst til å bygge mer annlegg stå på ps lag en film når du er ferdig så vi får hørt stå På VH: RMB.BMW Tusen takk for trivelig tilbakemelding! Godt at det ikke kun er diskutering når det endelig er en ny post her Men folk får si hva dem vil, de som ikke tror at dette blir bra har rett og slett ikke peiling, enkelt og greit. Jeg kjenner godt til produktene jeg bruker og hva som skal til for å få max utnyttelse av dem. Så jeg skal stå på videre som du sier, og skal selvfølgelig få filmet en hel masse når dette er "ferdig" Har bestemt meg for at jeg må ha høyttalere i dørene etterhvert også. Derfor jeg sier "ferdig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Artig å se ett så digert prosjekt i en såpass normal bil. Vanligvis er det jo en bil til 500 000 og så 200 000 i styling osv på mange. Håper å se film med god mikrofon som viser litt av sluttresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå