Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en E61 med navi proffesional, det er både cd og dvd inntak i midtkonsoll. Går det an å se dvd film på denne, har forsøkt å sette inn noe annet en navi dvd men det skjer ikke noe.

Bilen har også telefon knapper på styret og komunication delen på idriven står det telefon ikke installet, er det bare at jeg mangler sim kort et eller annet sted.

Hvis ikke synes jeg det er helt ubrukelig å ha alle telefonknappene.

Skrevet

Det er ikke mulig å se film fra originalanlegget du har.

Alle BMW-er med multifunksjonsratt har telefonknapper, uavhengig om de har handsfree eller ei.

Skrevet
Det er ikke mulig å se film fra originalanlegget du har.

Alle BMW-er med multifunksjonsratt har telefonknapper, uavhengig om de har handsfree eller ei.

Hva må eventuelt til for å kunne se dvd?

Finnes det en mulighet for å koble til en Bluetooth enhet slik at man kan bruke telefonknappene og microfonene som sitter i taket allerede

Skrevet

Du må montere en form for media-interface og noe til å spille av DVD med.

Det er mulig å ettermontere bluetooth ja, men det er litt omfattende. Er du sikker på at du har mikrofon? Alle e6x har riller der mikrofonen skal være.

Skrevet
Du må montere en form for media-interface og noe til å spille av DVD med.

Det er mulig å ettermontere bluetooth ja, men det er litt omfattende. Er du sikker på at du har mikrofon? Alle e6x har riller der mikrofonen skal være.

Nei da er jeg ikke sikker på det, da blir det nok til at jeg lar det ligge,

Har du noe ide om hvilke Interface man må ha og pris på sånt noe.

Tv virker jo heller ikke, sjelden man får bruk for dette men hadde jo vært fint å hatt det, men litt snodig at de har valgt å legge dvd spilleren der når det allikevel er kun navi platen som skal være der

Skrevet

Det finnes forskjellige typer, både originalt og uoriginalt, men jeg har ikke noe kjennskap til noen av de.

Grunnen til at DVD-spilleren er der den er, er at det er der hele navigasjonssystemet er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...