Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Vurderes nå solgt grunnet en ny på hånda... Ser ut som den kan bli solgt raskt men :(

Lyst på noe med luft kanskje om den andre blir solgt før denne eller sykkelen min så er uansett til salgs. Planen var å beholde Felga å sette den på andre men vi blir nok enig uansett. Prisen tenkte jeg sette til 339 eller bud! Bilen er tipp topp med endel nytt!

For folk som har lite og gjøre å kommer med teite kommentarer om pris osv... Spar dere! Man får hva man betaler for 8)

339 med felga og 329 med originale 18" M5 felger med nesten nye falken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med salg! Skulle jeg byttet bil nå hadde denne vært til vurdering :)Hvorfor skal du selge og kjøpe en ny e39 egentlig?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Takk takk :) Fått litt innbytteforslag men det er ikke aktuelt :) Hvorfor ikke? Hehe har en tendens til å få lyst på noe nytt når bilene er "ferdig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i nærheten som har en brei henger å leie ut? Gjerne lav å... den vi har er 180 mellom di helvetes teite hjulkassene så den er for smal! Skal hente en bil på fredag så trenger henger =) Ikke noe BMW men skal bare fikses og selges =) En skiltet RX7 som er ganske så grom! Å regga på normalt grunnlag!! =D

92471575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du melding fra en angående originale turboer? Han jeg hørte med hadde serru :)

Jepp ;) Har to andre på hånda å som en kamerat av en kamerat vet om =)

Men han du prater om skulle sende bilder senere idag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...