Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Har forresten også fått time til folieringa nå :mrgreen: Tok litt tid siden di hadde kun 137cm tror jeg det var, vanlig er jo 152 men han har målt på bilen å mente det skulle gå akkurat når han strekker folien litt :) Er kun panseret som er problemet eventuelt. Han starter mandag 8 juli, Å skulle være ferdig torsdag før gatebil! GLEDER MEG! :mrgreen:

Minner om at felga mine snart kan selges

viewtopic.php?f=18&t=263418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten også fått time til folieringa nå :mrgreen: Tok litt tid siden di hadde kun 137cm tror jeg det var, vanlig er jo 152 men han har målt på bilen å mente det skulle gå akkurat når han strekker folien litt :) Er kun panseret som er problemet eventuelt. Han starter mandag 8 juli, Å skulle være ferdig torsdag før gatebil! GLEDER MEG! :mrgreen:

Minner om at felga mine snart kan selges

viewtopic.php?f=18&t=263418

Panseret er problem med 152, så blir mye strekking om han skal bruke 137! :o men sålenge han strekker hele folien jevnt så skal det vel gå ;) Tipper det blir hvit jeg ;) matt hvit kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten også fått time til folieringa nå :mrgreen: Tok litt tid siden di hadde kun 137cm tror jeg det var, vanlig er jo 152 men han har målt på bilen å mente det skulle gå akkurat når han strekker folien litt :) Er kun panseret som er problemet eventuelt. Han starter mandag 8 juli, Å skulle være ferdig torsdag før gatebil! GLEDER MEG! :mrgreen:

Minner om at felga mine snart kan selges

viewtopic.php?f=18&t=263418

Panseret er problem med 152, så blir mye strekking om han skal bruke 137! :o men sålenge han strekker hele folien jevnt så skal det vel gå ;) Tipper det blir hvit jeg ;) matt hvit kanskje?

Panseret kan vell ikke være problem

Med 1,52? Var kun noen cm unna 1,37 elle hva lengden var :) Så er hvertfall bare noen cm for kortere enn det han sa. Husker ikke helt hva lengden var. Nei ikke noe matt az!! Litt for mye av det syns jeg :)

Han er hvertfall jævlig flink!!! Folierer mye fete biler nå, endel R8 osv. Nå står det en R8 der som

Blir speilrød hehe spessielt valg! Han har vell en tråd eller noen bilder innpå

Her av sin speilblå E60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir 20mm fremme og 12 bak da?

Blir meget gromt dette, få ut bilder av hjula på bil så fort dekka er på! :)

Ja tenkte egentlig motsatt først etter å prata med han som har den E39 med works hjul i gs katalogen osv for han har 11,5 med et 0 bak men FTE har 9,5 med ET 0 forran og 11 med ET 10 bak så blir vell 20 forran og 12 bak ja å ser hvordan det blir :) Ja skal det :) Jævlig irriterende at jeg ikke har fått noen til å ta 4hjulskontroll så senkesettet hadde vært godkjent først så jeg kan justere den perfekt samtidig :(... Å da kunne jeg fått levert originalhjula til en kjøper også... Hørte på veivesenet når di hadde tid idag for morroskyld å hadde jo ikke før 31juli i Drammen hvertfall. Men i papira på senkesettet står det at mann skal måle fra "bunn av fjærskål å opp til centre of fixation bolt"??? Og forran er det godkjent mellom 190-210mm står det tror jeg... Men er jo ingen bolt å måle til over skåla?? Han som monterte det mener det er fra bunn av justeringsskåla og neeeed til senter av Bolten som holder demperne? Skal dobbeltsjekke måla imorgen å se men utfra papirene så blir hvertfall dette helt feil... Dette vet sikkert du tzunami?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...