Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har. Kan ta med i morgen om du møter meg på alnabru. Hankook ventus s1 med 4-5 mm igjen.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hadde ikke ro i ræva så bestilte på dekkonline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er straks M5n solgt, å tankene i hodet da er å bygge ny E39 med luftfjæring++

Krava er seff så mye utstyr som mulig å "normal" km stand...

Så på en 2000 530 diesel igår med original M sport inni/utenpå, alcantara, tona ruter, sølv med svart tak,gått 176000km+++ bilen er veldig riktig med tanke på kmstand og utstyr...

Men, hele ene siden er full av steinsprut,samme med frontfanger,biiiiittelitt rust på begge førersidedørene helt nederst + bagasjeluka... den lille rusta som er der kan mann leve med kanskje (det ville det sikkert vært på hvem som helst annen E39 av vanlig bruksstand) men frontfanger og hele høyre siden må hvertfall lakkes, pluss at den trenger ny hjerne til abs/asc...

Hva kan man gi for noe sånt? Har null aning om pris på E39 av dette slaget...

Var egentlig klar for å kjøpe den igår men var litt mere plukk enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit bil:) du gled forbi meg ved E6 Moss istad..

Du som kjørte M5? ;)

Det var det :)

Vedr pris på 530d så er vel kanskje en pris på rundt 100-120 akseptabelt?

Det går jo veldig på tilstand på disse E39 og rust er jo værste fienden. ABS hjerne koster vel også kanskje noen kroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit bil:) du gled forbi meg ved E6 Moss istad..

Du som kjørte M5? ;)

Det var det :)

Vedr pris på 530d så er vel kanskje en pris på rundt 100-120 akseptabelt?

Det går jo veldig på tilstand på disse E39 og rust er jo værste fienden. ABS hjerne koster vel også kanskje noen kroner?

Oki =)

100 til 120 med disse feila? Tja han prata på 3500 for ny alternativ vare... men går vell ann å få taki brukt å til ca samme pris...

Fant også denne nå innpå her... den har gått litt over km stand jeg tenkte men høres jo veldig veldig bra ut! + at den har di felga jeg uansett skal ha... det er jo allerede ca 16000kr spart der...

Men er 520d istedenfor 530 da... Ikke det at det bryr meg noe særlig annet enn med tanke på videresalg engang i tiden :P Bra går di ikke uansett :P

Jeg er kun ute etter en diesel som er billig og cruise med =)

Men seff viktig med tanke på videresalg...

viewtopic.php?f=45&t=265392

Står 95000kr for den... den lar seg sikkert diskutere litt å.

Mye diggere med automat enn manuell men... automat på 530 og manuell på 520... litt skeptisk til automat med tanke på om den kan ryke... er det ofte det skjer på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gikk det galt?? Du går fra M5 til 520d?? :P

Ganske så pen den 520d da, kunne tenkt meg den..

Har hatt lyst på noe med luftunderstell sååå lenge så tenkte det var på tide nå ;)

Er mere shine og utstillingfrelst enn motor også så... men seff gøy med litt krutt også da =)

Ja hørtes og så veldig bra ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva han ønsker av pris på den 530n, men det står jo f.eks en 03 530DAT M-Sport til 150+reg på finn. Nyere bil og touring med mye utstyr og i bra stand (ifl annonsen)som man kanskje får for 130-140?.. Står også en 02 525dat M-Sport til 122+reg på finn..

Som du sier så går de ikke bra uansett, men ville siktet meg inn på en 525d eller 530d. 520d er jo seriøs treig og greit med automat på disse bilene?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva han ønsker av pris på den 530n, men det står jo f.eks en 03 530DAT M-Sport til 150+reg på finn. Nyere bil og touring med mye utstyr og i bra stand (ifl annonsen)som man kanskje får for 130-140?.. Står også en 02 525dat M-Sport til 122+reg på finn..

Som du sier så går de ikke bra uansett, men ville siktet meg inn på en 525d eller 530d. 520d er jo seriøs treig og greit med automat på disse bilene?..

Ja rs heggem sin står til 130... Å den regner jeg med er relativt strøken! Tror jeg glemmer den 530 kanskje. 115 sa han. Det er den som står på finn til 130... Ligger innpå her også. Men koster endel å lakke opp hele sida og frontfanger, pluss at jeg er litt skeptisk til automat.

Greit den 520d kanskje er treg men skal ikke gå fort uansett hehe

Også er den 2 år nyere, hjulbuene bak er valset(det måtte blitt gjort på 530),den har felga jeg skal ha(det måtte jeg kjøpt på den andre), også er den manuell... Pluss at det er byttet stortsett alt av slitedeler osv :) Eneste som er kjipt er at den er i Tyskland nå hehe

Men får veldig mye bil for penga i den tror jeg :)

Tar vell litt tid å få luftunderstellet også så da kan det jo hende det er på plass før bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...