Darqroot Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Felgene... Noen som vill kjøpe kanskje? Bredde og innpress og om di er ekte er jeg usikker på men ganske sikker på at di er det! Dette skal jeg sjekke nærmere når di andre kommer. Tror det er 8,5 og 10x18"... Med nye 245.40.18 og 273.35.18 falken FK452 Fin m5 du har Felgene fremdeles tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Felgene... Noen som vill kjøpe kanskje? Bredde og innpress og om di er ekte er jeg usikker på men ganske sikker på at di er det! Dette skal jeg sjekke nærmere når di andre kommer. Tror det er 8,5 og 10x18"... Med nye 245.40.18 og 273.35.18 falken FK452 Fin m5 du har Felgene fremdeles tilsalgs? Jada =) Ikke fått mine ennå så kan ikke selge di før di kommer... kommer nok seint til uka eller tidlig uka etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Fikk melding om at bilen ble veldig stiv nå Gleder meg til å prøve imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Skrur du ikke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Skrur du ikke selv? Nei minst mulig av sånn type skruing! Var ikke fort gjort å bytte på E39 pluss at jeg skulle til dama så da tok to kompiser det Hater å stå på gulvet å skru uten skikkelig verktøy osv å plutselig er det noe som ikke går som det skal osv. Gleder meg til å prøve den imorgen Må bestille casterstagforingene imorgen tidlig så skal di byttes så fort di kommer også få tatt 4 hjulskontroll å godkjent i Vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Høres bra ut;-) då ser eg nok denne på gatebil ja kan høre med kingb.. Han kan skaffe supersprint eksos hvertfall til enn overkommelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Senkesettet ble knall!! Bare irriterende "pjong" lyder foran når mann svinger. Høyden er nå på det laveste som er lovlig men faktisk ganske perfekt! Høyden skal justeres litt når jeg får felgene. Bestilt gs performance casterstagforinger, olje og filter så det blir mulig byttet imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Gåene topplager da vel? Har det på stæssja mi, nye lager i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Har vel glemt å flytte over lagrene, typ de svarte og gule ringene som gjør at fjæren glir rundt, istedetfor å bli dratt rundt... sjekk det iallefall kan linke deg splittegning på hvilke det er snakk om i morgen Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Har vel glemt å flytte over lagrene, typ de svarte og gule ringene som gjør at fjæren glir rundt, istedetfor å bli dratt rundt... sjekk det iallefall kan linke deg splittegning på hvilke det er snakk om i morgen Sent from my brain, using my fingers to write Akkurat dette tok jeg opp med Ivrig om for et par dager siden. Er jo det jeg mangler på bilen min å, så tviler han har gjort samme feilen siden han rettet opp meg Min klunger og klinger no JÆVLIG hele tiden.. men har blitt vandt med det hehe men nå er det deler på vei som skal fikse sånt. Men når skal vi få se noe til bilen? er jo side på side med tekst her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Her er iallefall delen, nr 6 på bildet, men du bruker kun den minste ringen. Om det kommer en "pjong"-lyd når du svinger så er det nok denne, om det er ved ulent terreng uansett sving så er det nok noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Gåene topplager da vel? Har det på stæssja mi, nye lager i bagasjen. Topplagera er som nye Alt er som det skal men fjæra flytter seg rundt nede på justeringsskålene sa kompisen min. Så vi skal prøve å smøre på kobberfett der. Ikke sjelden at coilovere lager litt sånne lyder Men har ikke glemt det du hadde glemt nei Glenn Begge di delene på Bildet er på Kompisen min byttet til GS performance casterstagforinger og byttet olje og filter for meg istad mens jeg måtte shine en cayenne for en kompis av sjefen Bilen ble myyyye bedre!!! Mye tightere på rattet, ikke noe slark i forstilling eller døgang på rattet også rister det ikke ved nedbremsing lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Men fortsatt ikke et bilde å se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Er helt flate på disse... Men er et frest lager mellom den skåla å topplageret Har spurt begge som monterte det så di mente det var som det skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Men fortsatt ikke et bilde å se? Hva er det å se bilde av? har jo bare blitt litt lavere Må jo skje noe mere først Kan sikkert ta noen bilder av bilen imorgen Høyden ble hvertfall veldig grei syns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå