exema Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Var på e30meet i helgen, en veldig morsom og lærerik opplevelse! Skjønner at jeg har en lang vei igjen når jeg ser det som står der:) men det er bare gøy syntes jeg, å se hva man faktisk kan få til. Her har det ikke skjedd så veldig mye med bilen ellers! Ikke mange som leser denne, men om det er noen så legger jeg til et lite bilde fra i kveld, tatt med iPhone! Kun en liten photoshoot med en kompis:) Har også endret til US Blinkers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Flott bil! Us modul eller tok du bare kontakten til parklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Det er ikke lysmodul på e46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Takk for hyggelig tilbakemelding! Er nok så enkelt at ene parklyset gikk, så da tok jeg bare ut det andre:) Veldig synd jeg ikke har spredere/annen fanger.. Noen som har peiling på hva jeg eventuelt kan få for fangeren min? Den er 110% strøken vil jeg si:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Det er ikke lysmodul på e46... Var ikke det jeg spurte om heller Du får desverre ikke så veldig mye for fangeren fangeren din, bare å ha den i spare hvis du kjøper ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Da gjør jeg det:) bare kjedelig at jeg akkurat lakerte hele fangeren:p Mulig jeg også bare kjøper en leppe til denne, for å ha noe litt annerledes! Men veldig usikker:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Må ikke kjøpe ny fanger for at andre synes det er fint, leppe på denne kan og bli fint Men ville prøvd å fått på ett par spredere først, det gjør mye med fronten. Synes ikke disse fangerene er så gale som mange andre, men det ser du selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Nei nei, men syntes selv mtech 2 fangeren er finest, er bare så vanlig:/ Blir spredere veldig veldig snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Det er ikke lysmodul på e46... Var ikke det jeg spurte om heller Du får desverre ikke så veldig mye for fangeren fangeren din, bare å ha den i spare hvis du kjøper ny Vet du ikke spurte om det, men du nevnte US modul, og er ikke noen modul du kan bytte på E46, bare til info Og en strøken fanger er verdt mellom 1500 og 2000, Er det jeg har fått for de i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Gjelder dette også standar fanger? Den ble lekkert for en uke siden, så veldig god stand:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Ingenting er verdt mer enn det folk er villig til å gi, og standardfangere er nok dessverre ikke det mest ettertraktede på bruktmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Så du mener det ikke finnes us moduler som man kan sette i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Gjelder dette også standar fanger? Den ble lekkert for en uke siden, så veldig god stand:)! Koster 35 kr å legge den ut på finn, Da får du 2000 for den av en som har samme farge, kan hende det tar litt tid, men er jo ikke vits i å gi bort deler bare fordi ingen her inne vil gi det for en org fanger, Mange som vil ha det Jeg har solgt de lett for 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Blir nok til det ja! men i første omgang går jeg for senk osv! Så vi får se hva jeg gjør:p Om noen her leser dette da, og er keen på fangeren så kom med et bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Godt å se at det er andre også som liker touring bedre uten rails, hvordan var det å fjerne disse egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå