scoot Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Men du må jo ikke kjøpe de på GS? Koster jo desto mindre på koed, kan jo eventuelt kjøre på originale dempere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Koster litt over 5 lapper inkl frakt fra koed så sparer litt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 skal du først kjøpe bilstein dempere og styre på så kjøper du da ikke et komplett coiloversett... da kjøper du bilsteindempere + senkefjærer fra supersport/h&r/bilstein allt etter tykkelse på lommebok... Blir bare tull å kjøpe et billig coiloversett for å begynne å modifisere det! Ta coiloversene som de er! et billig alternativ som senker bra mye, men ikke har motorsport kjøreegenskaper! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 skal du først kjøpe bilstein dempere og styre på så kjøper du da ikke et komplett coiloversett... da kjøper du bilsteindempere + senkefjærer fra supersport/h&r/bilstein allt etter tykkelse på lommebok... Blir bare tull å kjøpe et billig coiloversett for å begynne å modifisere det! Ta coiloversene som de er! et billig alternativ som senker bra mye, men ikke har motorsport kjøreegenskaper! :) Problemet med demperne er såvidt har forstått at de lett ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Vi gir to års garanti på JOM-settene.... Så visst de ryker innen to år så får du ny. Men altså for tretusen+/- så får du faktisk mye for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Ja for all del, kjørte på JOM på gamle E30n jeg, funka helt okei det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Pga. komplikasjoner med leverandøren til parts24 så var ikke coiloversene til sedan kommet på lager til tiden. Jeg kjøpte da heller et sett fra Ta-Technix fra parts24 pga. kortere leveringstid... Nå er Ta-Technix'ene montert og er fornøyd med kjøreegenskaper men synest de var litt høy,,, i hvertfall foreløpig! Håper noen andre får kjøpt seg JOM coilovers så denne tråden fortsetter! blir vel mer og mer populert etterhvert med JOM til e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Syns jom var bra greier jeg hadde det på min 325 e36 jeg pleide kjøre rally helt til det smalt og de var fremdeles hele da den ene felgen knuste osv xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1x Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Bumpere denne... Fått testa coiloverene på E34? vurderer og handle. Erfaringer? og hvor lav får man bilen med disse? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Dere må for all del ikke bruke penger på ta technix til e34. Blir jo høyere enn med 50/35! Og den justeringsgreia er helt useless. Etter min mening så legg litt penger i coilovers om dere skal kjøre lavt og brukbart. Hvis ikke kan dere like greit kappe fjærene. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå