pedro Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 Hei Har to frontlykter m xenon til 96 og ut E39 med gule blink Lyktene er i god stand og justeringene for høyde er nettopp byttet Selges da jeg byttet til hvit blink Jeg selger disse billig da jeg ikke har bruk for E39 deler mer Glassene er ok
evovrs Skrevet Juni 16, 2013 Skrevet Juni 16, 2013 Hvorfor kjøpte du ikke bare nye glass med hvit blink til de du hadde? Koster 600 stk
opeth84 Skrevet Juni 16, 2013 Skrevet Juni 16, 2013 Hvorfor kjøpte du ikke bare nye glass med hvit blink til de du hadde?Koster 600 stk Hvor får man tak i dette? Kunne virkelig tenkt meg det!
pedro Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Fordi hver gang jeg har pellet på BMWlykter har jeg fått problemer med dugging etterpå Pakningene blir aldri tett igjen. Digg med nye reflektorer og duggfrie glass MEN Har fortsatt to lykter med gul blink som venter på ny eier Frister lite å kaste dem da de har fått nye justeringsskruer Kostet tid og arbeid Baklampene er også fine bare med gul blink Går billig dette Spesielt hvis none kommer å henter dem P
evovrs Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Hvordan får du byttet justeringskruer uten å dele lampa? Er ikke problem det, en tynn stripe RTV silikon på hver side av pakning
pedro Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Hei Har to frontlykter m xenon til 96 og ut E39 med gule blink Lyktene er i god stand og justeringene for høyde er nettopp byttet DETTE ER IKKE EN DO IT YOURSELF TRÅD
pedro Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Ingen som trenger brukte Xenonlamper til E39? Disse går billig da jeg ikke trenger deler til E39 Henter du i Asker, går dem for ett par hundringser stykket. Er bare å skru rett inn og sette i pærer. Betalte mer for reppsettet tror jeg. KAN OGSÅ BYTTES I HØYRE FRONTLYKT BOSCH E36 Baklyktene er hele og sprekkfrie. Går for to hundre begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå