Gå til innhold

E28 M535i med 19"...??

icemanM5
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har noen meninger og synsinger ang dette...?

Jeg vurderer et bilkjøp, og har lyst på felger til denne, men er usikker på om jeg skal gå for 18 eller 19" felger på denne...!?

Grunnen til at jeg vil ha litt feedback er fordi jeg kanskje er redd for at 19" muligens blir for stort, eller...? :)

Er disse felgene jeg skal ha på den, btw... :)

szkt28wgt9c6nb2jsgkw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 M535i og M5 kom standard med 16" felger (220/55 VR 390 TRX dekk). 19" felger blir visuelt derfor alt for stort og det gavner heller ikke kjøreegenskapene (snarere motsatt). Til nød 17-18" felger, men heller ikke mer hvis du skal kjøre bilen seriøst... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de felgene som du tenker på, så blir jo sentret lite pga. step lip'en... så sentret er vel ikk større en det er på en vanlig 18 tom, som da gjør at felgen ser faktiks mindre ut en det den er :)

Jeg hadde bbs lm(som også har step lip) i 19" og de så utrolig små ut på den a6'en jeg hadde de på. så det er en faktor å tenke på iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er 17"

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Dette er jo egentlig reneste pronografi, Johnja... ;) Ser jo at DE felgene er perfekt i 17" på E28.

Men så er det jo den faktoren som spiller litt inn her da, at folk skal ha igjen buksa, sokka, slipset, skoa OG skjorta for de originale BBS-hjula da... :(

Det er vel mest derfor jeg vurderer en "kopi" utgave, til en rimeligere penge.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de felgene som du tenker på, så blir jo sentret lite pga. step lip'en... så sentret er vel ikk større en det er på en vanlig 18 tom, som da gjør at felgen ser faktiks mindre ut en det den er :)

Jeg hadde bbs lm(som også har step lip) i 19" og de så utrolig små ut på den a6'en jeg hadde de på. så det er en faktor å tenke på iallefall :)

Takk for at du ser og tenker på det samme som meg, eilefsen! Det er akkurat det der som spiller litt inn på om jeg skal velge den felgen i 17 eller 18".... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er 17"

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Dette er jo egentlig reneste pronografi, Johnja... ;) Ser jo at DE felgene er perfekt i 17" på E28.

Men så er det jo den faktoren som spiller litt inn her da, at folk skal ha igjen buksa, sokka, slipset, skoa OG skjorta for de originale BBS-hjula da... :(

Det er vel mest derfor jeg vurderer en "kopi" utgave, til en rimeligere penge.. :/

Ja du sier noe, men du får de fra koolart i 17" også? Tror de er veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser koolart har dem i 17" oxo ja, men kun med ET35.... :/ Og med feil innpress så blir de litt vanskelige på BT når jeg skal ha de inn i vognkortet... :/ Dessuten er jeg MEGET liten fan av spacere.... :/ Spesielt siden jeg må opp på mellom 15 og 20 mm for å få det rette stuket... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...