Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Det skal jeg love deg, satt på med den grønne hartge-touringen her inne, med s62, og det raklet som et uvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Hehe. Ja da skal det få lov og rakle;-) Er det girkassa som lager lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Er ikke noe fin lyd altså.. Høres jo ut som alt i girkassa er løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Denne kjenner jeg godt til! Var med å henta den på Vinstra for ett par-tre eiere siden, flott bil Lekkert med det interiøret, og fargen utvendig passer utrolig godt på E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Er ikke noe fin lyd altså.. Høres jo ut som alt i girkassa er løst Hmm.. høres litt kjedelig ut. Skal høre om dem kan ta av litt mindre på baksiden slik at det blir 10-12kg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Det skal jeg love deg, satt på med den grønne hartge-touringen her inne, med s62, og det raklet som et uvær Tror den har ufjæret lamell også. Er vel han Sondre som har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Hva tror dere om denne på orginalt svinghjul da? Cm fx300. http://store.vacmotorsports.com/clutchm ... p2786.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Da har jeg fått montert gromhjulene:) Skal få tatt nye bilder når jeg har fått vasket og polert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Det ble pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Nydelig ble det. Finnes vel knapt nok riktigere felger til E39 enn dette. Virkelig lekkert. Glemte å sende nå i helga, men får ta det om lørdagen nå. Uorginale baklykter regner jeg med, siden det er sotet ryggelys også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Takker:-) Ja det er noe uorginale lykter.. synes dem er pene da:-) Har litt lyst å prøve laminx på frontlyktene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Og, Ja du må få sendt ventilhettene. Er ingen som ikke har kommentert de pene blå hettene som John har satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Skal sende de så snart jeg kommer hjem. Kanskje du vil ha med et sett med fine blå terninger også kanskje? Baklyktene er meget kledelige. Fryktelig dumt de orginale sotede hellalyktene har helt hvitt ryggelys. 3 forskjellige farger på baklykta gjør seg dårlig i mine ævver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Flott bil gratulerer med M5 Litt "skummelt" med pre-facelift M5 ? Jeg husker jeg ble frarådet det før jeg kjøpte den jeg hadde..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Grom bil! som ble enda, enda grommere med ordentlige hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå