thomashm5 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hei! Selger som sagt et svart taktrekk til e46 coupe UTEN TAKLUKE med allt av a-,b-,c-stolper osv osv! bud over 700 Ring meg på 91 52 59 39, så får dere en bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Hei! Selger som sagt et svart taktrekk til e46 coupe UTEN TAKLUKE med allt av a-,b-,c-stolper osv osv!Ring meg på 91 52 59 39, så får dere en bra pris! Mvh Thomas Seriøst ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Kan anbefale folk å kjøpe dette, gjør at e46 er verdt 5-10000 mer etter min mening. Ser ikke bra ut med lyst taktrekk på en sportsbil. Har svart taktrekk selv, det er enkelt å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hadde det vært litt i nærheten så skulle jeg glatt slått til på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Kan anbefale folk å kjøpe dette, gjør at e46 er verdt 5-10000 mer etter min mening. Ser ikke bra ut med lyst taktrekk på en sportsbil. Har svart taktrekk selv, det er enkelt å bytte. HEEEELT ENIG!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Hadde det vært litt i nærheten så skulle jeg glatt slått til på dette.. Jeg kan jo sende det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 er det ikke litt tungvint å sende taktrekk? litt stor fare for å knekke? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 er det ikke litt tungvint å sende taktrekk? litt stor fare for å knekke? eller? har gjort det flere ganger, og har aldri fått klager på det faktisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 ok. har du noe bilder av det? En god pris inkludert frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 ok. har du noe bilder av det? En god pris inkludert frakt? Prisen er superbra fra før, og det er pga noen små greier sånn som at trekket har sluppet LITT, noen små steder på a-stolpen og litt smått, men kan fås pent med litt stell! Kan selges for 850 inkl frakt med tanke på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 ok. har du noe bilder av det? En god pris inkludert frakt? 700 inkl frakt er siste pris, og er en gi-bort-pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Prisen er ingenting å si på, men litt usikker på mine tolv tommeltotter og litt fiks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Prisen er ingenting å si på, men litt usikker på mine tolv tommeltotter og litt fiks.. Det er suuuuuuper lett å bytte da!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Det er med alt jeg trenger da? tak, a, b, c stolper, solskjermer? alle plastdeler også? (taklyls, kleskrok, håndtak, osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå