May-Helen Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 lagt driftinga helt på hylla eller?skal føge med på denne her, keep up the good work! jobber søstern din på k.myren? Ja mye tid og penger som går bort å drive med motorsporten, for ikke snakke om stress MEn det er vanvittig gøy bare litt andre verdier nå enn da Tilbake til å kunne kose meg når det snør eller regner Ja det stemmer ,det er henne
May-Helen Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Fikk feile dempere foran så fikk nye på dagen fra www.bema.no så måtte jeg vente på et nytt tårnlager da jeg fikk en av hver fra mnd skiftet i 92 Så i morgen får vi på dempera og hjula så er den kjørbar igjen. Kapper ut høyre bakskjerm i morgen og klargjør alt til sveising slik som på venstre side før vi monterer resten. Måtte ha nytt bremseskjold bak på venstre side , jukset og kappa et snitt men alikevell no dritt å få på Eller må jeg bare si at muttertrekkeren min fra Ingersoll Rand er mitt desidert beste og mest brukte verktøy
May-Helen Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Bilen er endelig på hjul igjen og har kjøpt brukte felger jeg skal pusse ned og lakke Så da gjenstår det å sveise hjulbuene, sparkle og finpusse ned bilen så er det lakk
May-Helen Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Kjøpte "nye" brukte felger fra www.koed.no som skal blåses og lakkes Ellers er det jo sommerferie så er tilbake i garasjen om ei uke eller to
May-Helen Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Da er det god stemning i garasjen igjen etter en deilig ferie Har pusset felgene og dem skal pulverlakkeres om kort tid, bensinslange byttet , og hjulbuene sveises og tinnes til helgen Bilder kommer..
May-Helen Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Da var bilen fraktet til verkstedet for sveising/tinning av hjulbuer som blir gjort Mandag valgte å la en fagmann gjøre jobben med sveisinga for at det skal bli gjort skikkelig og unngå at det slår seg ved å bruke tinn imellom. Alt forarbeid har jeg gjort og tilpasset så det er rask jobb. Her er rutene klare, stor takk for en kjempeflott jobb til min venn Hugo på Solfilm AS i Sørlandsparken
rolf m3 Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Dæven døtte å fine vinduene var... Hvor mange prosent er de sota? Tro æ må innder me min oxo
May-Helen Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 Dæven døtte å fine vinduene var... Hvor mange prosent er de sota? Tro æ må innder me min oxo Ja Hugo kan sakene sine tror det var 75, er ihvertfall den nest mørkeste så skal di framme være en tone lysere. Du kan jo si du synes di han la på min var fine så ordner han det.
May-Helen Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 Da er bilen pussa ner å klar for sveising/tinning i morgen Vingen har fått fyller.
May-Helen Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Begynt å tenke litt på lyd i bilen i vil uten tvil gå for Kicker noe jeg er veldig fornøyd med fra tidligere Spiller blir Alpine CDE 175R Mulig jeg går for dette: Forsterker: Kicker CX6005 Sub: Kicker 12" L3 Front: Kicker KS52 komponentsett Bak: Kicker KS525
May-Helen Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Da er skjermene på plass Tinnes iløpet av helgen etterfulgt av litt sliping og sparkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå