Fredrikce Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Har et spm til de som har peiling.har en 2003 5 serie touring mtech. Hva passer av størrelser og hviken ET må jeg ha på disse bilene. Er det andre bmw serier som passer på denne. Gammel og ny bmw feks.
Peak Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Du sier ikke noe om du har e61 eller e39 karosseriet. Dersom du har e39 må som oftest bruke senteringer på de fleste felgene levert originalt til BMW, da e39 er det eneste karosseriet som ble levert med større nav (74,1mm.) enn alle andre (72,6mm.) Innpress og bredde på e39 og e61 forholdsvis likt og du bør ligge rundt 20 (sett bort ifra X-Drive) innpress dersom du ikke vil benytte spacere (som pusher felgen ut fra demper og ut mot skjermbuene. Så jo lavere innpress jo lengre ut kommer felgen. Jo mer riktig innpress du har +/-20 jo bredere felger kan du bruke. Dersom du velger å gå for felger ment for 3 serie med ett innpress på 35 og oppover (sett bort ifra X-Drive) er du mest sansynlig nødt for å bruke spacere. Alle nyere BMW etter 80-tallet ble og blir levert med 5x120 i hjulboltdimensjon så her kan du ikke ta noe særlig feil. e39 E61
sdw Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 er vel egentlig motsatt, om han har e39 må han bore opp navhullet på alle andre bmw felger fra 72,6mm til 74,1mm..
Fredrikce Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Hei. Beklager det er E39 jeg har touring. Takker for svaret. Kommer sikkert tilbake med andre spm. Er ingen av dere som skall selge noen greie felger da.eller kjenner noen. Har 17" m felger på nå. Litt små kjipt så opp en står eller to må jo kunne bli bra. Å hva ville dere valg av type felg.. Se det der kom jo spm mitt )
Clevion Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Du sier ikke noe om du har e61 eller e39 karosseriet.Dersom du har e39 må som oftest bruke senteringer på de fleste felgene levert originalt til BMW, da e39 er det eneste karosseriet som ble levert med større nav (74,1mm.) enn alle andre (72,6mm.) Innpress og bredde på e39 og e61 forholdsvis likt og du bør ligge rundt 20 (sett bort ifra X-Drive) innpress dersom du ikke vil benytte spacere (som pusher felgen ut fra demper og ut mot skjermbuene. Så jo lavere innpress jo lengre ut kommer felgen. Jo mer riktig innpress du har +/-20 jo bredere felger kan du bruke. Dersom du velger å gå for felger ment for 3 serie med ett innpress på 35 og oppover (sett bort ifra X-Drive) er du mest sansynlig nødt for å bruke spacere. Alle nyere BMW etter 80-tallet ble og blir levert med 5x120 i hjulboltdimensjon så her kan du ikke ta noe særlig feil. e39 [ Bilde ] E61 [ Bilde ] Kom E61 i 2003? Lagde ikke BMW bare sedan utgaven i 2003? Ivertfall til trådstarter, originale/replica M5 felger til E39 hadde gjort seg, har de selv på bilen min (originale 245 foran og 265) bak, bilen ser meget pen ut!
Fredrikce Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Har du no bilde av bilen din. Må bare spørre når dere skriver +- 20 på et er det sånn at jeg kan da ha feks et 54 men ikke fult så breie felger. Vet det er latterlig dumt spm. Som sagt aldri hatt bmw.
Clevion Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Sånn ser bilen min ut, ET er vel på 17 siden de er originale BMW felger. Sette du på felger med større ET så må du vel space ut
Fredrikce Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Å ja de felgene kan jeg like. Spørs om jeg må få slikt no på min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå