EasyL Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Da er F10/11 LCI klar på bmw's konfigurator. http://www.bmw.no/no/no/general/ecom_ui ... ntent.html 518d er på plass 530i bensin er borte, så nå må du opp på 535i for å få bensinsekser Edit: Ser ut til å være noen bugs. Får ikke bilde av bilen med M-sport f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 blir bare mindre og mindre seksere ja.. ser forøvrig at 518d koster 25k mindre enn 520d. min gjetting blir ihvertfall at 520 fortsetter som storselger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Synd at det skal være slik. Det er mer enn nok plass i modellprogrammet til både firere, seksere og åttere. Jeg syntes også at 25.000kr virket lite i prisdifferanse, men dersom man sammenlikner med fullefektsutgaven blir besparelsen merkbar. En 518d ville nok solgt bedre i marked hvor kun 184hk utgaven er tilgjengelig. Ellers syntes jeg at prisdifferansen mellom 520d og 520dX var relativt stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Tror nok de som kjøper en 518d vil slite på bruktmarkedet med så liten prisforskjell ja. Håper det ikke tar for lang tid til konfiguratoren virker skikkelig. Nå får man bare byttet farge på eksteriør og interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Ellers syntes jeg at prisdifferansen mellom 520d og 520dX var relativt stor. Ser at 520d xdrive har automatkassen inkl. som standard utstyr, det forklarer nok noe av tillegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå