jensen.tom Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Lurer på om noen tilfeldigvis har ramla innom ideen om å kjøpe seg noe slikt til sin E46? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... atid=5&id= Vurderer denne om d skulle gå inn i dash uten å måtte kutte i luftboks osv kun reloc kit. Hadde jo vært flott å slippe bruk av dynavin spiller eller anna kina tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Jeg tviler på at denne er så mye mindre "kina tull" enn f.eks. Dynavin. Bortsett fra det bør den passe da den ikke bygger særlig mye innover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Litt kommentarer på bimmersforums http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 902&page=2 Parrot ser ut til å være et vel ansett merke av flere der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 @awt mulig "kina tull" men lyd "kvalitet" virket 100 ganger bedre enn dynavin. Og når en snakker med selgerene som selger disse Dynavin spillerene så får dem ikkje akkurat skryt (rart med ett produkt til nærmere ti lapper). Og den lyd "kvaliteten" som eg har hørt ha minna om kasettspiller med ett så minimalt lydbilde at man faktisk får litt vondt laaaaaaangt innerst i margen. @Stonescream har lest litt rundt om men ingen som faktiskt sier at den er blitt montert i bil, men at det muligens passer osv. så litte villig til å leke forsøks kanin med ny ramme osv for å finne ut at dette gikk ad dundas. Men Asteriod Smart har fått høstet grei/positiv kritikk så langt eg har lest meg fram til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaarhus Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Har nettopp montert i min e39. er meeeget fornøyd, overraskende god innebygd forsterker og muligheter til å stille lyd og lydbilder. spotify og bt overføring er veldig bra. litt dårlig på stemme styring, blir ikke levert med norsk språk (jeg har på dansk) og er veldig lite apper. men angrer ikke et sekund på kjøpet! Kan virkelig anbefale denne. var utrooooolig skeptisk og hadde lite forventninger til den da jeg kjøpte den. Men leverte langt over forventningene. PS! Husk å koble om den ene kabelen bakom spilleren slik at du kan bruke spilleren mens bilen går framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Har nettopp montert i min e39. er meeeget fornøyd, overraskende god innebygd forsterker og muligheter til å stille lyd og lydbilder. spotify og bt overføring er veldig bra. litt dårlig på stemme styring, blir ikke levert med norsk språk (jeg har på dansk) og er veldig lite apper. men angrer ikke et sekund på kjøpet! Kan virkelig anbefale denne. var utrooooolig skeptisk og hadde lite forventninger til den da jeg kjøpte den. Men leverte langt over forventningene. PS! Husk å koble om den ene kabelen bakom spilleren slik at du kan bruke spilleren mens bilen går framover Ser du skriver e39. Noen tro på plass i e46 uten modifikasjoner av vifte boks? Btw takk for tilbakemelding. Fikk ett positivt inntrykkda eg hørte den på bilradio spesialisten i Bergen. Er vist ein smule mindre plass i e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaarhus Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 er samme opplegget på e39 som e46 (for trang plass til en "normal" 2din spiller) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 er samme opplegget på e39 som e46 (for trang plass til en "normal" 2din spiller) Nei fått med meg dette her. E vist android på enhet så e vist mulig å rote den også. Men lest meg fra til at den uten problemer går inn i e39. Men usikkerhet ligger i om det er mindre plass i e46. Har du koblet opp mot rattstyring også? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaarhus Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Litt dårlig bilde, men her ser du i allefall sånn hvordan det ser ut hos meg. kjøpte overgang for rattfunksjon til 1100kr i dag hos bilradiospes, litt i det dyreste laget. men fungere meget bra, monter i overgangen og aktiver funksjonen via spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensen.tom Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 ser jo faktisk veldig pent ut det der da. blir bare mer og mer higen eg. må bare finne ut om det er plass i e46, om eg ikkje bare tar sjangsen. Snakka med dem på bilradispesialist på facebook, og var egt oppom avd i bergen, dem mente det ikkje var plass.. men om det var så ett lang bedre alt en dynavin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaarhus Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Ta ut original spilleren din og mål hvor langt inn du kan gå inn i bunnen, selv om parrot spilleren ikke ligger i bunn når den er montert med rammen. Mener den skal bygge 10cm inn pluss bittelitt til for å få kabler inn i bunn på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hvordan har dere gjort det her når forsterker ligger orginalt i bagasjerom? bruker dere bare den integrerte forsterkeren i spilleren eller må en fysisk dra nye kabler bakifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg snakket med en på Bugboys i fredrikstad om denne spilleren. Han driver med anlegg ved siden av og eie en stereo butikk. Jeg kom inn døra, spørte om han kunne bestille Dynavin til e46 til meg som koster 10 000. han begynte og le og henviste meg til denne Parroten, Parrot er under merke av alpine og pioneer. Parrot er en papegøye som er utenpå pioneer esker og alpine esker. Venter på penger så blir det denne på meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Har en kammerat som har den spilleren der i E46. Kan få han til å ta ett bilde eller 2 av den. Å høre om han har hatt noen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå