T.H.O Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Ang casterstag, så skal vel disse dras til når bilen står med alle hjula på bakken.
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Anbefaler powerflex foringer, koster litt mer, men er enklere å montere, en del stivere og varer leeeenge. Er iallefall kjempefornøyd med mine:) Jeg hadde det før, men etter jeg monterte nye stag ble dem ikke montert. Angrer nå.. Hjulet kjennes løst ut frem/bak.. Så dem blir montert i sommer. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 MAD
Mantis Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 Har vurdert powerflex, men ettersom jeg mest sannsynlig må selge bilen grunnet skolegang til høsten, så ønsker jeg ikke å legge alle feriepengene i understell Godt mulig jeg klarer å framprovosere noe form for slakke i casterstag på mandag og få bytta de i løpet av uka. Da er problemet løst og jeg sparer meg for en del utgifter. Stemmer det du sier T.H.O - at casterstag skal være mulig å framprovosere slakke i selv om alle hjula er i kontakt med bakken. Vi får kjøre opp på 4-søyler`n på mandag å se hva man kommer fram til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå