noekult Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Guys, guys, hør hør Bestekameraten min gifter seg om en måned. Har tenkt på klokke som gave, men en kompis fra Tyskland foreslo å kjøpe et prosjekt av en bil som begge kan jobbe på sammen. Idéen er å kjøpe en bil i kjip stand og pusse den opp til noe strøkent de neste årene. Pga. årlige kostnader er kun veteranbil aktuelt Har DU noen fete bilanbefalinger? Japse, fwd/rwd, manuelt/auto osv spiller ingen rolle, bare bilen har sjarm nok til innby oppussing Max pris 40.000 kr.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Personlig vet jeg ikke om et oppussingsobjekt er den beste gaven for en kar som skal gifte seg (og kanskje få barn?). Tror du han vil få tid til dette? Men skulle jeg gått for noe ville jeg valgt en bil som har skilter, er eu-god og kan brukes som den er (mens den pusses opp), slik at den ikke bare blir stående i veien. Forslag: - BMW E21 316/318 - MB C123 230/280CE - VW Golf 1 - Citroen 2CV - Fiat Panda - Lada Niva - Opel Kadett C eller Ascona B - Billig Amcar, type Oldsmobile eller Buick Selv liker jeg Cadillac Deville - man får en mindre bra bil til 40k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Litt pruting og legg til litt, så har du denne; http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42305824 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Han har likt mk1 Golf cab, det skal jeg følge med på. Likte også Mercedes SL cab idéen veldig godt Også en bil han hadde likt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Orginal boble cab, så jeg på en gang. Husk det er til dama, og ikke noe mannen skal kapre og kjøre gutteturer med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Hvorfor ikke den søte lille MK1 du linket til i Den store finn.no tråden. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Mulig jenter hadde likt boble cab, men mannen, hmm. Kan prøve å snike det inn i en samtale for å se reaksjonen Må ha cab Einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Datsun 1200 coupe, sjelden og drit tøff spør du meg. 30000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Litt pruting og legg til litt, så har du denne;http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42305824 Ikke kjøp 450SL, egentlig ikke noen W107 karosserier i det hele tatt.. Overflod av bilene så er umulig å få solgt igjen, samtidig som de er altfor dyre iforhold til hva du får. Skulle du hatt noe Mercedes ville jeg valgt W114 (/8) eller C114 (coupe). Billige biler som er enkle, greie, billige deler, billig forsikring som veteran og greie å finne deler til. Så blir de grisetøffe med senk og felger! Her har du en grei Coupe som vil stige vanvittig i pris etterhvert, så lenge den blir pusset opp litt. Har selv pusset opp en av disse med 250CE, og er verdivurdert til tett oppimot 100k. Sjelden versjon som faktisk går helt greit, og har grisekul lyd. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41858923 Kjøper du veteran Mercedes kan jeg være behjelpelig med å skaffe nesten alt av deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Datsun 1200 coupe, sjelden og drit tøff spør du meg.[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] 30000,- Tenkte på Datsun i begynnelsen ja Hvordan er deletilgangen? Han kompisen min som kom på idéen har hatt eldre japanske coupéer og sier at dele er billige, men kan være vanskelig å få tak i pga. språkbarrierer og ventetid. Litt pruting og legg til litt, så har du denne;http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42305824 Ikke kjøp 450SL, egentlig ikke noen W107 karosserier i det hele tatt.. Overflod av bilene så er umulig å få solgt igjen, samtidig som de er altfor dyre iforhold til hva du får. Skulle du hatt noe Mercedes ville jeg valgt W114 (/8) eller C114 (coupe). Billige biler som er enkle, greie, billige deler, billig forsikring som veteran og greie å finne deler til. Så blir de grisetøffe med senk og felger! Her har du en grei Coupe som vil stige vanvittig i pris etterhvert, så lenge den blir pusset opp litt. Har selv pusset opp en av disse med 250CE, og er verdivurdert til tett oppimot 100k. Sjelden versjon som faktisk går helt greit, og har grisekul lyd. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41858923 Kjøper du veteran Mercedes kan jeg være behjelpelig med å skaffe nesten alt av deler. Tusen takk for innlegget, skal tenke på dette. Siden han har sansen for antikk kunst og møbler hadde en slik cruiser sikkert falt godt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå