ZhilleN Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Skal lakkere e30'n til nesteår og er veldig usikker på hvilken farge jeg skal ha på bilen, post gjerne bilder av e30 Veldig vanskelig og skille seg ut fra dagens mote da mange lakkerer e30'ene sine i nye bmwfarger, noen som kan komme med litt innspill her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Hva er originalfargen? Jeg liker: Bahamabeige-metallic. Delphin-metallic. Forøvrig er det sannsynligvis best ikke å la seg rive med av "dagens mote." Heller velge en farge man liker selv, uten å bry seg om andres valg og preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Hva er originalfargen?Forøvrig er det sannsynligvis best ikke å la seg rive med av "dagens mote." Heller velge en farge man liker selv, uten å bry seg om andres valg og preferanser. WORD.! Klarer man samtidig finne en spennende og kanskje litt sjelden farge som karosseriet også har kommet med så er det et pluss i mine øyne, om du ikke lakkerer i org farge. En BMW-farge er jo å foretrekke i mine øyne Jeg har en meeeget spenstig farge i tankene, som jeg alltid har hatt lyst til å lakkere en E30 i, men kommer ikke på hva den heter nå. Skal se om jeg finner den, så kaaanskje jeg sender deg en PM med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 lotus lilla, deep purple kalles den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Om du skal kun ha den noen år, og selge fort så er 'motefarge' en grei ide. Men tenk deg godt om dersom du skal ha den lenge.. du må kunne leve med fargen.. Vi har alle en oppfattning av hva som er pent å ikke.. så sett deg opp noen farger som er mest aktuelle, så kan du evt mikse litt med 2 tone farger osv i Photoshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Se her ja! cirrusblau heter fargen Bilen skal jeg ha lenge ja, sant som dere sier at man ikke går lei fargen er jo en fordel Etter min mening og erfaring med rødt, så har jeg aldri gått lei rødfargen, er veldig svak for rød bil, men nå har jeg hatt 3 stk BMWer i rød, så nå har jeg lyst til og prøve noe nytt. Farger som jeg kunne tenkt meg : Avus blau Brilliantrot Delphingrau Estorilblau Sepang Bronze Alpinweiss 2/3 Daytona violet Ihertfall så langt.. Sepang er egentlig litt utelukket da mange har denne fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Alpinweiss eller estorilblau er jo herlige farger, men tror jeg nesten ville gått for noe mer sjeldent. Bahamabeige for eks er jo en kjempefin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Lagoon Green e30 er absolutt det peneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Alpinweiss eller estorilblau er jo herlige farger, men tror jeg nesten ville gått for noe mer sjeldent. Bahamabeige for eks er jo en kjempefin farge. [ Bilde ] [ Bilde ] Den fargen synes jeg er litt på vippen.. veldig usikker farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Lagoon Green e30 er absolutt det peneste[ Bilde ] Samma som Anders har på E30'n eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Ja, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Vanskelig dette her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Du var i tvil om du synes Bahama var pen eller ikke, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Ja, veldig usikker på den fargen egentlig... måtte i såfall hvert litt mørkere enn den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Barbera Red: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå