Gå til innhold

Fargevalg E30, hvem synes du er finest? trenger hjelp!

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Skal lakkere e30'n til nesteår og er veldig usikker på hvilken farge jeg skal ha på bilen, post gjerne bilder av e30

Veldig vanskelig og skille seg ut fra dagens mote da mange lakkerer e30'ene sine i nye bmwfarger, noen som kan komme med litt innspill her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er originalfargen?

Jeg liker:

Bahamabeige-metallic.

1002259.jpg

Delphin-metallic.

e30sport4bi.jpg

Forøvrig er det sannsynligvis best ikke å la seg rive med av "dagens mote." Heller velge en farge man liker selv, uten å bry seg om andres valg og preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er originalfargen?

Forøvrig er det sannsynligvis best ikke å la seg rive med av "dagens mote." Heller velge en farge man liker selv, uten å bry seg om andres valg og preferanser.

WORD.! Klarer man samtidig finne en spennende og kanskje litt sjelden farge som karosseriet også har kommet med så er det et pluss i mine øyne, om du ikke lakkerer i org farge. En BMW-farge er jo å foretrekke i mine øyne :) Jeg har en meeeget spenstig farge i tankene, som jeg alltid har hatt lyst til å lakkere en E30 i, men kommer ikke på hva den heter nå. Skal se om jeg finner den, så kaaanskje jeg sender deg en PM med den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal kun ha den noen år, og selge fort så er 'motefarge' en grei ide. Men tenk deg godt om dersom du skal ha den lenge.. du må kunne leve med fargen..

Vi har alle en oppfattning av hva som er pent å ikke.. så sett deg opp noen farger som er mest aktuelle, så kan du evt mikse litt med 2 tone farger osv i Photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! :)

cirrusblau heter fargen

Bilen skal jeg ha lenge ja, sant som dere sier at man ikke går lei fargen er jo en fordel :)

Etter min mening og erfaring med rødt, så har jeg aldri gått lei rødfargen, er veldig svak for rød bil, men nå har jeg hatt 3 stk BMWer i rød, så nå har jeg lyst til og prøve noe nytt.

Farger som jeg kunne tenkt meg :

Avus blau

Brilliantrot

Delphingrau

Estorilblau

Sepang Bronze

Alpinweiss 2/3

Daytona violet

Ihertfall så langt.. Sepang er egentlig litt utelukket da mange har denne fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpinweiss eller estorilblau er jo herlige farger, men tror jeg nesten ville gått for noe mer sjeldent. Bahamabeige for eks er jo en kjempefin farge.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Den fargen synes jeg er litt på vippen.. veldig usikker farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...