Dal-z Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 heisann, på e46'en min, som er en faceliftutgave er det spesifisert m-aerodynamikk (S715A) i utstyrslista, men fangeren er ikke som den typiske m-techen ser ut. den er heller ikke lik en standardutgave. lurer litt på hvordan det er rundt dette, hvor lenge ble de levert med denne fangeren jeg har? legger ved bilder: facelift uten m-tech "vanlig" m-tech min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Det der er såkalt M-tech I du har, den på bilde nr. 2 der heter M-tech II og er mest vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Du har M-tech "1" ja. Dette fikk man ikke på e46 facelift (da hadde M-tech 2 tatt over). Det jeg derimot er litt usikker på er aerodynamikk-pakken. Denne var et skjørtesett til pre-facelift sedan og touring, og jeg tviler på dette passer facelift. På coupé og cab bestod aerodynamikk-pakken av komplette fangere. Hvilken årsmodell er bilen din? Er den en pre-faceliftbil som senere er blitt faceliftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 m-tech 1 ja, den tanken tenkte jeg ikke.. syns det hele virker litt rart igrunn, for bilen skal være en facelift. den er produsert 2. nov 2001. såvidt jeg har skjønt det så slipper bmw neste års modeller rundt sep/okt? den er ihvertfall regga som 2002 mod og komplett m-pakke er spesifisert i utstyrslista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 på e90/91 så har du jo tre pakker, en vanlig, en msport og en aerodynamikk pakke...(som sjeldent er levert, har ikke sett det annet enn på datablad) Det er ikke det samme opplegget her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Facelift er 2003 på sedan, men kom høsten 2002 pga. produksjonen som du nevner Cab og coupe fikk facelift på 04 mod, altså produsert høsten 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 her er et urdrag fra utstyrslista ihvertfall.. Prod.date 2001-11-02 Options Code Description (interface) Description (EPC) S169A ABGASNORM EU3 EU3 exhaust emissions standard S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S273A LM RAEDER/STERNSPEICHE 43 BMW light-alloy wheel star spokes 43 S302A ALARMANLAGE Alarm system S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S441A RAUCHERPAKET Smoker package S464A SKISACK Ski bag S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN 3-point belt & head restr'nt,rear middle S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S521A REGENSENSOR Rain sensor Code Description (interface) Description (EPC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S650A CD-LAUFWERK CD player S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S888A DAENISCH / BORDLITERATUR On-board literature, Danish S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving lights S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S550A BORDCOMPUTER On-board computer S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Facelift er 2003 på sedan, men kom høsten 2002 pga. produksjonen som du nevner Cab og coupe fikk facelift på 04 mod, altså produsert høsten 03 hmm.. men min har jo de "smilende" lyktene til faceliften og de nye bredere nyrene mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Facelift er 2003 på sedan, men kom høsten 2002 pga. produksjonen som du nevner Cab og coupe fikk facelift på 04 mod, altså produsert høsten 03 Det er feil. Faceliften kom 09/01 på sedan, altså fra og med 2002-modeller. På coupè, cab og compact kom den 03/2003, altså halvveis inn i 2003 modellåret. @dal-z: Det er ingen tvil om at dette er en faceliftet bil, og heller ikke at den har denne aerodynamikk-pakken. En teori kan jo være at M-tech "1" ble "degradert" til aerodynamikk-pakke etter at M-tech 2 kom. Hvilken bakfanger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 slik ser bakfangern ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå