awt Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Legger denne ut for en kamerat. 2005 MINI Cooper S selges. Kjøpt ny i Norge og har fullt servicehefte. Bilen er godt utstyrt med bl.a. sportsseter i delskinn, diff.sperre, xenonlys, dobbelt soltak, klimaanlegg, kjølefunksjon i hanskerom og iPod-tilkobling. Dette er facelift-modellen som ble produsert fra juli 2004. Faceliften inkluderer tekniske oppgraderinger som gir det lille ekstra, motoren yter nå 170 hk (fra 163 hk), pluss diverse kosmetiske detaljer som bl.a. nye front- og baklykter, nytt ratt, ny midtkonsoll, ny frontgrill og nye dørhåndtak. Det følger med to sett gulvmatter; stoff og gummi. Alt av ekstrautstyr og kosmetikk på bilen består av originale deler fra BMW/MINI. Finn.no-link
316 Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Ser fin ut denne bilen. Solgte min 2004 med komplett Workskit og 85 000 på telleren for 138 000,-. Vanskelig biler å selge.
awt Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Ja, virker ikke som om det er de enkleste bilene å selge. Bilen er forøvrig satt litt ned i pris, så hjelp en stakkar som har planer om å kjøpe seg Z4!
awt Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Hadde han hatt dysleksi hadde det kanskje fungert, men tror nok ikke det.
awt Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Ny pris igjen, nå begynner den å bli seriøst billig.
316 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Dæven steike! Dette er BILLIG! Er det ingen interesse? Må ha vært heldig jeg som fikk igjen 138!
Torek Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Hadde det ikke vært kremhvit farge så hadde det frista
awt Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Dæven steike! Dette er BILLIG! Er det ingen interesse? Må ha vært heldig jeg som fikk igjen 138! Nei, selv om folk burde ha fått både ferie- og skattepenger virker det som om de prioriterer rare og unødvendige ting som ferier og slikt tull. Nærmeste var vel en som ville bytte i en Focus stasjonsvogn, så tror nok du var heldig ja. Hadde det ikke vært kremhvit farge så hadde det frista Til denne prisen har du råd til et par meter folie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå