D.Toft Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 se der ja her må jeg undersøke mer. får sette meg ned en dag og sjekke. ser at coiloversene mine er til alle e38, så da er det ikke masse jeg må bytte (i utgangspungtet)
Sjøbuse Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Spørs om du får godkjent en ombygging med senkesett og ikke orginal deler da.
D.Toft Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 tja, hvorfor ikke? tuv papirene inneholder max vekter og slikt, så ser ikke noen grunn til at coiloversene ikke skal kunne benyttes. man søker da evt bare om motorbytte med tilbehør samt coilovers
Sjøbuse Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Jepp. Men je fikk i svaret at den måtte være teknisk lik en 740. Ble også anbefalt av bmw verksted og bruke orginal fjører og godkjenne senken etter bilen var godkjent spm 740.
D.Toft Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 såpass ja, jaja, får vel bare nevne det i søknaden, og evt bare sette på senk i etterkant da
Sjøbuse Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Kan jo prøve. Men jeg ble anbefalt av bmw og ha orginalt ved ombygging. Ellers kunne BT bli vanskelige og bare si nei.
///Naitsirk Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 sier seg selv, økt effekt=økt bremseeffekt. Økt effekt er ikke en direkte relasjon til økt bremseeffekt. Det går i hovedsak på vekt. Det er jo den kinetiske energien som skal reduseres og den avhenger av masse og fart.
Haug530D Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 sier seg selv, økt effekt=økt bremseeffekt. Økt effekt er ikke en direkte relasjon til økt bremseeffekt. Det går i hovedsak på vekt. Det er jo den kinetiske energien som skal reduseres og den avhenger av masse og fart. Joda, men det får man jo mere av ved å øke effekten
Haug530D Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Får mere av hva? Mere fart, eller kjappere akselerasjon og dermed kommer man jo høyere opp i fart på kortere tid.
D.Toft Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 sier seg selv, økt effekt=økt bremseeffekt. Økt effekt er ikke en direkte relasjon til økt bremseeffekt. Det går i hovedsak på vekt. Det er jo den kinetiske energien som skal reduseres og den avhenger av masse og fart. Joda, men det får man jo mere av ved å øke effekten effekt har ikenoe å si på kinetisk energi. selv om man har 286hk, så må man ikke bruke alle hk. er 40kg som skiller 728 motor og 740 motor.
mortenf Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Kjempemessig - dette var nyttig og noe jeg kan bruke - virkelig flott ! Takker for alle innlegg/svar så langt ! M
stig. Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 å jeg veit at hele gulvet bak må sveises om hvis man skulle ha m5 v8(pga eksos),å tror dette gjelder vanlig v8 også(gjerne rett meg hvis jeg har feil,hvis noen veit det)
D.Toft Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 tok en kjapp sammenligning på min 520 på karosseri nå, likt nr opp til 540
mortenf Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 oh, det var bra. sveise gulv er drøyt, godt å slippe !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå