bmwnordland Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Hei felles BMW interreserte jeg har et spørsmål abs lampen min lyste på dashbordet og jeg fikk ingen kontakt med hjernen trodde det var abs enheten og den er nå byttet men det lyset går ikke bort, kan det kanskje være slik at bilen må på verksted og rebootes eller restarte abs enheten? Noen som eventuelt har noen ideer hva som kan gjøre dette? Dette er en bmw e36 323ia 1996 modell, er det noen som har et koblingsskjema av ledningsnettet eller noe slikt? Hva kan dette skylde? Setter stor pris på svar Mvh Andreas Pettersen
stig. Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 prøvd å koble av batteriet å la den stå et par min?
Otis Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Fikk du kontakt med hjernen nå da? stig. Han har nok koblet av batteriet mtp at han skiftet ABS hjernen.
bmwnordland Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Det var onkelen min som skiftet abs enheten, bilen står hjemme men har ikke fått koblet sv batteriet men tviler på det er nok. Må det restartes?
stig. Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Fikk du kontakt med hjernen nå da?stig. Han har nok koblet av batteriet mtp at han skiftet ABS hjernen. folk flest kobler av batteriet når man gjør sånne opperasjoner ja,men fort gjort å glemme sånt en gang i blant ps var bare et forslag.....
Otis Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Såvidt jeg vet, så skal alt av ABS feil fikse seg selv, når feilen er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå