ZhilleN Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Aassen motorfester bruker du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Laget selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Ville sørget for å få sveisa festet på avstiveren sånn at du får en forsterkning på selve monteringsplata. litt liknende dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Kult prosjekt.. Følger herved med kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Var noe sånt jeg tenkte å lage ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomA Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Noen som har prøvd eller hørt om girspakka fra GsPerfomance e bra? image.jpg Gikk du til innkjøp av denne girspakken egentlig? Om du gjorde har du en mening om den? Satt og lurte på om jeg skulle gå til innkjøp av den skjønner! Og hvis jeg får spørre.. Hvor kjøpte du wisefab pakken, og hvor lang leveringstid brukte de på det ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Kjøpte en annen en ligger bilder av den på forumet. Kjøpte wisefaben på gsbideler.no. Tar 2uker sirka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomA Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Okei.. Takk for svar og lykke til videre! Blir gøy og se den ferdig lakket kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 aldri dumt å kjøre bakstillinga rett opp i buret tenker å få sveisa buret ned i traversfestene på 46'en min også da de er notorisk kjent for å rive løs de festene. kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 ThomA: Gleder meg sykt mye selv, få litt mere helhet på bilen Teigland: Hehe, må funke det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Fikk et bilde av sondre som holder på å lakkerer e30 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Da er den ferdig lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 På tur hjem med nylakka bil ✌️ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Tok ut e30 for å få seg en vask etter at jeg tok den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Noen bilder etter en tur på frøya sitt 2fast treff for 2 helger sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå