kevine30 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 hørt at e85 sliter mere på ventilsetene osv. er ikke så langt til ålesund for meg, men 98okt blir slutt med det utpå her nå, kommer bort bare flere å flere plasser :/ får kjøpe oktan booster evt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Dårlig me info og bilder i det siste men har ikke skjedd så mye heller :/ har fått laget ny ramme for avtagbar front å ramme til intercoolern. har bestemt meg for at radiatoren blir i bagasjerommet. Har ribbet bilen totalt, planen er å sandblåse bilen inni, bagasjerom, motorommet, under bilen! Noen som har gjort det før? Om dette eks svekker karosseriet for mye evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 mangler fortsatt deler til motor som selger ikke har sendt å svarer ikke!!mangla arp boltene til veiva å mutrer å skiver til arp boltene på toppen.olje pumpe å div deler til toppen jeg ikke fikk.så jeg får bare kjøpe nye arp bolter til topp og bunn.og olje pumpe osv! han svara mæ heller ikke på meldingan å ta e no 4 uka sia.å jeg trur jeg må hone opp sylindrene pga at på 2 sylinderveger var det lit overflate rust på når jeg fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Har fått laget ny avtagbar front Er en stund siden men her er hvertfall noen bilder Reiser hjem fra jobb idag så gleder meg til å få gjort noe på den nå. Lenge siden sist :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Har en e34 535ia diff å stikkakslinger liggende. Så lurer på å sveise sperre på den å montere. Nånn som har link eller veit hvordan det blir med montering av en sånn diff? bygge om til 5 bolts bak med det samme tenkt æ tips noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Har igjen et par timer med skrapping av bil å har begyndt å sveisa rust Har ikke tatt så mye bilder fordi at kammera på iphone min har blit fucka. Så derfor bilda e så dårlig desverre. Plukka sundt motor for å gå over å se at alt er riktig. Så ska kjøpe ARP bolta te veiva så blir det montering av bunndelen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ville kjørt E85 på den om det skal brukes som banebil, går kaldere= mindre kjøleproblemer, og du tar gjerne med deg fuel på fat eller liknende på treff uansett. Høyere oktantall på E85 også, så litt mindre fare for tenningsbank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Trur det blir e85 sia dem slutta å selg 98blyfri utpå her æ bor. å ålesund der dem selg e85 e bare 1 time fra der æ bor lell så Å det blir rein banebil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Rolland Jacobsen Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Eg dreiv å lurte på det samme som deg når eg bygde bilen min. Tenkte veldig lenge att eg skulle kjøra med bf98, men var VELDIG fornøgd med mappet og oppsette eg har på E85. Er litt meir trøbbel med da, du må skifte olje oftere, ha tilsettning(smøremiddel) på tanken, og helst kjøra bensin i systemet før du skal vinterlagre han, men eg meiner det er verdt da!Dimensjoner vertfall alt av pumper, slanger og slikt sånt att du kan kjøra med E85 vist du skulle ombestemma deg. Får ALDRI nok effekt uansett Lykke til med grommprosjekt evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 det e positive å negative ting me e85. sliter mer på ventiltettninga osv. må skifte olje mye oftere. men får mere HK på mindre lade trykk å lavere temp på motor så trur det blir e85 ja Anders Rolland Jacobsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 skulle bestille bur na uka her på pedersen racing men va utsolgt :/ men om 2 uka va dem ferdig så da blir det er endelig ferdig med rust sveisinga nå da, va litt mere en jeg trudde har kappet ut hjulbrønnen og laget meg ny kasse for å få plass til radiator og fuelcell radiatoren er en fra bmw 750il så nå venter jeg bare på bure så jeg får montert det, så er det bare å sandblåse den på jobb å lakkere den inni bilen bagasjerom, motorrom å under bilen hvit å sandblåse bærebruer osv å lakke sort? har også skaffet et ALU innsug, må modifisere det litt for å få flov på sylinder nr 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Vart ikke så steika bra knek på vinklan. Einast æ ha å hjelp mæ me va hammer å ein palle Men vart bra nok Skal lage mange hull der skilte egentli skal være å der fangeren skal være for å få ut lufta igjen Et bilde av innsuge, det må kappes å modifiserest litt for at sylinder nr 1 skal få luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 alle mobil bilda jeg legger ut blir jo snudd feil vei... hvorfor? men skal bestille meg bolter på veiva snart, skal jeg kjøpe ARP bolter? eller studgørdel med 12.9 bolta hva vil du anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Grenrør kjøpt å Så får håp det passa i e30 uten nå modifiseringa da Tvila men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 lånte meg noen toyota supra skjerm breddere av søskenbarne mett for å se hvordan de passet på e30 trur det kan bli tøft eller hva trur dere? anders e30, M|Fjeld og handsome reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå