kevine30 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Da har bur kommet i hus så nå kan endelig ting begynne å skje å fikk ARP boltene til bunndelen idag å imorgen skal jeg sandblåse e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Da va vi ferdig me å sandblåse biln, ENDELIG Å vi hadde på et strøk me Sink som grunding:) så no kan Bur montering starte handsome reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 da har bur bygging begynt men det tar tid merka jeg for en som ALDRI har gjort det før men bedre å bruke ekstra tid for å få det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Da e buret endelig ferdig tilpasset skal Tig sveises i morgen så da får vi håpe på at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hvor kjøpte du arp til veiva hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Jeg kjøpte det av en her på forumet Men du får kjøpt de hos kimmit Ksr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 www.ksr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwRub87 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 :-)følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Du herja å står på Kevin! får følg me her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Må nå det vist æ ska bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Har hvert litt sein med å lagt ut bilder her men bilder taler for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Da er buret ferdig Tig sveist Først var hele bure ferdig sveist, men så fikk jeg tips ifra noen på bimmeren vist jeg hadde dørstreveren så høyt som på de andre bildene så kom jeg til å øddelege albuen min hass egen erfaring. Så jeg prøvde stolen å ratte å da merka jeg det selv! Så da var det fram med vinkelslipperen å kappe dem å senke dem lengre ned som dere ser her på bildene, så nå håper jeg alt er bra Hva trur dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Har også ordnet med sponsor Kimmit sport racing www.ksr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Hehe, jeg hadde seriøst vondt i albuen på ukesvis etter et banetreff med m5'en men nå har jeg lært å unngå det kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Bra det va flere som hadde gjort Samme taben xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå