Holme39 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Følger med! Hvor kjøper du ventiler og topp pakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Følger med her ja! dette er drømmen min også om noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Holme39: skal kjøre med originale ventiler i år men topp pakning har jeg akkurat kjøpt på www.ksr.no til bra priser ZhilleN: bra ja du har noe å glede deg til Men har også ordnet meg med Sponsor avtale med Gsbildeler.no å så nå blir det sammarbeid med www.ksr.no www.gsbildeler.no å Superdekk i tomrefjorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Har også solgt Holset`n fordel for en mindre turbo for å få bedre register så jeg slipper Ketchup effekten Så da har jeg snakket med Kimmit sport racing angående å dem annbefalte Precision 5866 T4 A/R 81 noen som har formening om dette? skal over 600hjul hk på e85! jeg reiser til afrika imorgen på jobb, så jeg tok å leverte motoren til en kompis (mjøs) som er utrolig flink som skal få vaske alle delene å gå over å montere alt så når jeg kommer hjem den 10 april så da er det bare å klaske motor i bilen GLEDER meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Tok fly til frankfurt for å skifte fly videre til ghana så fikk jeg denne på fly virket litt kjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Den der smaker dritt på fly:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Synst den va heilt grei æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Grattis med spons!!! blir spennende og se tallene du kommer til og lande på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Ja blir artig å sjå ka talla blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Da e Stewart el pumpe kjøpt å 330D girkasse Nånn som har prøvd stewart pumpa før? Fornøyd med den? Kjekt å setta uti de blå hav i afrika å bestill dele heilt te fruen får fult av pakka i postn menst æ e bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Noen som har prøvd eller hørt om girspakka fra GsPerfomance e bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Fikk et bilde av han som bygger motoren min Olje retur. Gleder meg til å komme hjem å få skrudd bil igjen å bestille deler Har også solgt bilen min menst jeg er i afrika :/ fordel for familie/trekkbil Bilde av den vi solgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Da va familie/trekkbil handla vart e61 530D 2005 som e godt utstyrt Fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Gratuler me ny bil da Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå