kevine30 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Tok ut ein m20b20 motor fra ein e34 ein kompis ha stående, Hadde ikke tilgang på elefantjekk akkurat da så da vart det tau å råå makt for å få ut motor å gir for at jeg skulle ha svinghjule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Ordna me Kemppi sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Fått montert lexan sideruter mangler bare luftintak. 330d kasse kommet å S50 oljefilter hus å stol feste fra Gsbildeler.no Nesten ferdig med bakstilling mangler Bare deksle på diffen. Blir lakkering slutten av mai Fult kjør for å få den ferdig te gs treffe den 7 Juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Det her blir bra fått wisefab styringen enda? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 takk Har ikke fått det enda, men håper det kommer løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 har ikke fått gjort så mye med bilen i det siste ette lille frøken kom te verden, huse har hvert fult 24/7 av familie fra danmark osv. men no har dem dratt så no blir det skruing igjen, fikk gjort litt igår da bensin systeme ferdig fram te motor rommet, mangler innsug for å få gjort det heilt ferdig. montert olje kjøler, men den er vist snudd feil vei fikk jeg høre etter jeg var ferdig. kobblingene vender ned! så dem skal vist være opp. så det får jeg endre på idag. oljeretur ferdig, montert pakning på turbo`n. spakestelle ferdig montert å hydrauliske brekka ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 kjøpte meg en e36 318is for å fikse opp å selge så da forsvant det plutselig 3 uka der å. et bilde av den etter Gs treffe men felgene ble beholdt så da blir de brukt på e30 så lenge ingen vil kjøpe de. Cromodora 9-17* å 10-17* råe å sjeldne felga montert ombygnings spacera på e30. bilder av felgan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Pent Men, skal du ikke ha catch tank? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Va plana å ha det først, men vart så trangt. Men er skum i fuelcell så da går det bra lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Fått snudd olje kjøler'n å såtte den en anna plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Da vart det wisefab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 blir gromt. hva er det spakstellet for no? så gromt ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Kjøpt 2 stk suge spal vifter. 4" filter Å Evo carbon speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå