Tare Jansen Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Den høres jo ikke i det hele tatt med det originale, så blir gøy med litt lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Det er i alle fall MYE lyd i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 (endret) Hvordan eksos har du? Glem det jeg har jo lest tråden din når jeg tenker meg om Endret April 7, 2014 av Tare Jansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Er nok noen som vil mene at Scorpion blir litt vel mye lyd. Kan nok bli en smule slitsomt på langtur (mye bass på lavt turtall), men enn så lenge synes jeg det er greit. Har originaleksosen liggende, så kan jo bytte tilbake hvis jeg vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Fikk nesten dritten til å ikke subbe i dag, litt camberjustering bak så tror jeg at det skal bli bra Om ikke må jeg faktisk ha på smalere dekk bak Men R1R dekka imponerer stort. Får jo ikke testet så alt for mye på veien men sitter den som klistret, spesielt merkbart på full brems Legger med noen mobilbilder også, med m-lister, nye dekk og ny vaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 BMW'n til en kompis av meg. Er ikke veldig mange av disse Z1'ene på veiene akkurat, kan vel forstå det også da dette kanskje et av de særeste bilene de har produsert. Å det er jo litt gøy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Da er endelig bremser og effektanlegg i hus Men skulle gjerne hatt tak i to felger like som de jeg har gs silverline elns. 17x8,5-9,5. Skrik ut om noen har. Skal prøve å få knipset noe bilder når jeg setter igang med montering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Må få ut bilder og film når eksosen er på, har sett på det eksosanlegget selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Skal jeg gjøre, regner med de er på iløpet av helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Denne er nå til salgs, kommer snart på finn! Ta kontakt for mer info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Ble effektanlegget montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Pris? Er det bare bakpotte eller komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Bare bakpotte, litt usikker på pris. Må sjekke litt, men kom gjerne med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå