helland Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Har innsett at tiden ikke strekker til lenger, så valgte å kjøpe bil som er "ferdig" for å få kjørt litt! Denne er det nok en del småtteri som skal forandres/oppgraderes/utbedres på også.. Men er for øyeblikket fullt kjørbar Hatt lyst på denne en stund, og ble stolt eier forrige mandag Jørgen-A her på forumet som har bygd denne. bilder av bilen slik den er nå 86` 325i ombygd til M3, med nye originale skjermer. - e30 M3 understell med Ksport coilovers. - Ksport 330 bremser foran - S38B36 med Wiseco stempler og Hprofil råder - BW 475 Turbo, JAAS grenrør, 60mm wastegate - Electromotive tec2, 990cc dyser på PPF fuelrail - JAAS innsug, Aeromotive justerbar btr - Elektrisk vannpumpe, Griffin radiator - Girkasse fra 525tds, diff fra m5 e28 Oppdateres etterhvert.. Planer: - 530d gearkasse - Ny diff - Bytte travers bak - Skilt? - Av med Innsug og grenrør for lakk/coating - koble opp styring til vannpumpe og vifte - Skrudde hjul - Finish - Montere ekstern vanntemp, fjerne org instrument - Lakkere bur - Catkiller? - (Servo?) - Evt små oppgraderinger Oppdateres... Bremset 802 whp på 1,8bar, kjører på 1,0 bar for øyeblikket, med 602whp. Første gang på Rudskogen, og første gang på bane med denne bilen, men morro var det Noen bilder fra e30meet 21-22 Juni:
Sund.M3 Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 så ut som den flytta greit på seg i helga ja gratulerer med grom bil
helland Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 så ut som den flytta greit på seg i helga ja gratulerer med grom bil Takker godt fornøyd selv, tar litt tid å bli vant til ny bil og ny bane, men svidde av 10 bakdekk, og ca 100l bensin, så er fornøyd den eneste av gjengen som kjørte bilen på tralla for egen maskin også
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Følger med her! Var utrolig morro å sitte på noen runder! bilen funker rått!
freddalur Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Dette er den bilen jeg missliker mest av alle biler.. Og det er pga av AT DEN ALDRI GÅR ISTYKKER!!!!! neida, dette er livets bil, som bare går og går, et godt kjøp med andre ord
helland Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Dette er den bilen jeg missliker mest av alle biler.. Og det er pga av AT DEN ALDRI GÅR ISTYKKER!!!!! neida, dette er livets bil, som bare går og går, et godt kjøp med andre ord hehehehe... bank i bordet, det skjer da vel ting med denne her også skal du se! Du får bygge s motor selv og da vettu Ola
Tzunami Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Grattis med grom bil! så den fartet rundt på banen i helgen, var nesten så vi hilste på hverandre i breisladden men det var vel takket være meg pga snurr
helland Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Noen flere bilder fra e30meet hvis noen har bilder eller film av bilen, er det bare å legge ut
helland Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Grattis med grom bil! så den fartet rundt på banen i helgen, var nesten så vi hilste på hverandre i breisladden men det var vel takket være meg pga snurr var det deg det ja må si jeg var glad da du ga bånn gass å kjørte når jeg kom med full blokkering i retning passasjerdøra di var nok like mye min feil, første gang på bane med denne bilen
Tzunami Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Var meg det ja første gang på banen generelt for min del, tenkte å rygge ut for å slippe deg på innsiden, men da kom du i full spiker på yttern glad jeg kom meg bort da ja Hadde det sinnsykt gøy på banen med m5'n og kan ikke tenke meg du hadde det noe mindre gøy med den M3'n der!
Andy520iA Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Gratulerer med konge tralle. Må jo gå heftig denne tenker jeg. Er det han fra jaas performance som har bygget denna? Virker som de gutta der kan sakene sine!
helland Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Var meg det ja første gang på banen generelt for min del, tenkte å rygge ut for å slippe deg på innsiden, men da kom du i full spiker på yttern glad jeg kom meg bort da ja Hadde det sinnsykt gøy på banen med m5'n og kan ikke tenke meg du hadde det noe mindre gøy med den M3'n der! det var helt sinnsykt morro gleder meg allerede til neste treff, gøy når det er bare å kjøre, fylle bensin og bytte dekk håper den fortsatt kommer til å være like holdbar fremover ! Gratulerer med konge tralle. Må jo gå heftig denne tenker jeg. Er det han fra jaas performance som har bygget denna? Virker som de gutta der kan sakene sine! Funker greit ja Stemmer, er JAAS bil dette, Jørgen-A her inne som har bygd vidunderet
Henrik... Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 får sitte på ved en anledning som takk for bildene jeg da eller? jeg som tok de 3 du la ut først
Thunegutt Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Gratulerer med en grom M3 Du kan gjerne legge ut bilder av motorrom. Hvilke bur er det, og går det gjennom dasjbordet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå