helland Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Nylakkerte lokk til fangerne Nok en havarert hardykopling..... Sliter den innside?? demontering av drivakslinger, for bytte av mansjett og en knute Bytting av klosser bak Tok ut passasjerstolen, fant ut at den hadde fått hard medfart Sååååå var bilen klar for banekjøring på lørdag.... MEEEEN!! det regna noe så jæææævli, som resulterte i at jeg nesten ikke gidda å kjøre... Måtte utpå ett par turer, men det resulterte i en 360 utom asfaltkanten.. Så fikk ikke slitt ut noen bakdekk denne gangen, kun en framfelg Økonomien sier vel at det er slutt på sesongen for i år, skulle så gjerne vært på Våler til helga, men må dessverre prioritere det bort.. Bilen henger bare på bukken for øyeblikket, har ikke gjort noe siden helga.. Framfelgen holder faktisk på lufta
Morty999 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 du må sette hardykoblinga riktig vei stig! ikek rart di går i filler eller gjøre som meg å drite i hele hardykoblinga
Tor Albert Mtre Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Er mellomakslingen din koblet rett på diffen og kassa, morten? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
BMW E30 325 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 du må sette hardykoblinga riktig vei stig! ikek rart di går i filler Satt jeg også å spekkulerte på i natt.
Morty999 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Er mellomakslingen din koblet rett på diffen og kassa, morten?Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 jepp (bilder ifra den andre bilen det blei laget til egentlig men)
helland Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 vil ikke ha slik hardy jeg nei må jo være mye hardere på drivverket??
Tor Albert Mtre Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Hvordan er det å kjøre med slik da? og som stig sier, må jo rønne drivverk dette? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
bmwp0wer Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 tøff e30 dette prøvde å hilse på deg på lørdag men var lite respons gitt hehe
freddalur Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Blir da 530d kasse nå, så slipper du der problemet med hardyn.
Morty999 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Aldri hatt noe problem og myye bedre enn hardy! Merker det godt. Mye strammere og tigthere. Kjørt 450 mil + banekjøring ++ helt knall!
Jørgen-A Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Aldri hatt noe problem og myye bedre enn hardy! Merker det godt. Mye strammere og tigthere. Kjørt 450 mil + banekjøring ++ helt knall! Problemet kommer når effekten øker det kan jeg låve deg. Du bør ha litt svikt ett sted ellers sprenger du kasser på løpende bånd. 530d kassa har større hardy. Dem hold for meg ihvertfall med 850-1000whp og feste fra 3 gir...
Jørgen-A Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 + att du får ett kryss extra med den løsninga. Noe jeg mener er enn større feilkilde en hardyen.
helland Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Har nok ett poeng der Jørgen Satser på en del oppgraderinger i vinter
Morty999 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 godt mulig, men det gjenstår å se mellomakselen kommer nok garantert aldri til å ryke
helland Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 var det ikke Buvarp som som tok livet av org mellomakselen ? eller tar jeg helt feil nå ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå