Morty999 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 jo han vrei vell av orginal akselen tvert
Reset Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 [ MEEEEN!! det regna noe så jæææævli, som resulterte i at jeg nesten ikke gidda å kjøre... Måtte utpå ett par turer, men det resulterte i en 360 utom asfaltkanten.. Så fikk ikke slitt ut noen bakdekk denne gangen, kun en framfelg Dette fikser du vell med å bytte ytterkanten, gjør du vell?
helland Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 [MEEEEN!! det regna noe så jæææævli, som resulterte i at jeg nesten ikke gidda å kjøre... Måtte utpå ett par turer, men det resulterte i en 360 utom asfaltkanten.. [ Bilde ] [ Bilde ] Så fikk ikke slitt ut noen bakdekk denne gangen, kun en framfelg Dette fikser du vell med å bytte ytterkanten, gjør du vell? Er nok ikke tredelt disse
Reset Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 [MEEEEN!! det regna noe så jæææævli, som resulterte i at jeg nesten ikke gidda å kjøre... Måtte utpå ett par turer, men det resulterte i en 360 utom asfaltkanten.. [ Bilde ] [ Bilde ] Så fikk ikke slitt ut noen bakdekk denne gangen, kun en framfelg Dette fikser du vell med å bytte ytterkanten, gjør du vell? Er nok ikke tredelt disse Bare terga får vell kjøpt disse enda på GS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå