Gå til innhold

86` E30 M3 S38b36 turbo, update med elendige bilder :)

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette er den bilen jeg missliker mest av alle biler.. Og det er pga av AT DEN ALDRI GÅR ISTYKKER!!!!! :P neida, dette er livets bil, som bare går og går, et godt kjøp med andre ord :)

Grom e30, men den tds kassa lever nok på lånt tid :D

Skrevet

Her har det endelig blitt tråd ja Stig :applause:

Litt tøft å kjøpe en sånn bil rett før et treff, for så å være eneste av gjengen som kjører opp på tralla for egen maskin etter endt treff :wink:

Blir vel flittigere brukt denne nå enn den har vært i det siste vil jeg tro :)

Skrevet
får sitte på ved en anledning som takk for bildene jeg da eller? :) jeg som tok de 3 du la ut først

hehehe, det kan vel la seg gjøre

Gratulerer med en grom M3 :) Du kan gjerne legge ut bilder av motorrom. Hvilke bur er det, og går det gjennom dasjbordet?

oppdatert med litt bilder i første post.. buret går igjennom dasjbordet ja :)

Endelig ble det riktig karosseri på deg også ;) Grattis med fet M3!

hehe, må innrømme jeg er svak for e30 M3 karossen ja :)

Gratulerer med fet mopedbil stig ;)

;)

Dette er den bilen jeg missliker mest av alle biler.. Og det er pga av AT DEN ALDRI GÅR ISTYKKER!!!!! :P neida, dette er livets bil, som bare går og går, et godt kjøp med andre ord :)

Grom e30, men den tds kassa lever nok på lånt tid :D

stemmer bra det :P uler og er noen lyder i den nå :)

Skjønner hvorfor 6`ern må gå :P

hehehe :) den må ikke, men tror det blir lenge til den blir ferdig hvis den ikke blir solgt :)

Skrevet
Her har det endelig blitt tråd ja Stig :applause:

Litt tøft å kjøpe en sånn bil rett før et treff, for så å være eneste av gjengen som kjører opp på tralla for egen maskin etter endt treff :wink:

Blir vel flittigere brukt denne nå enn den har vært i det siste vil jeg tro :)

Mulig det har en sammenheng med at de andre har brukt utstyret litt mer enn meg, men føler jeg begynner å bli litt vant nå, så håper å få kommet meg ivei på treff igjen snart :)

Skrevet

Ikke så lett å plutselig skulle venne seg til et sånt beist kanskje, men etter hva jeg kan se på bildene fra treffet har det hvertfall vært mye kjøring "på skrå" som muttern kaller det :wink:

Skrevet

Var noen ganger det gikk helt rundt også, heldigvis ikke så mange bilder av det 8)

Skulle hatt meg ett lokk til sikringsboksen, det fløy av på rudskogen, noen som har liggende ? :)

Skrevet

begynt å komme noen lyder i kassa mi nå, så vurderer oppgradering til 530d kasse, noen som kan gi meg en pekepinn på hva jeg egentlig trenger ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...