Gå til innhold

86` E30 M3 S38b36 turbo, update med elendige bilder :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Send melding te ola og spør han, han kjøpte flex til sin, mulig det var svendsen eksos!

Manometer får du kjøpt hos bjørnstad bil, de har både aeromotive og turbosmart på lager, samme gjengene på begge 2, TS btr manometeret er billigst.

Mvh Paul

Snakka me Ola på tlf i dag, så har fått ett par tips :)

Var innom Bjørnstad her om dagen, og de var tomme.. Tok en stund før de fikk inn igjen :)

Fikk bestilt meg controller for ewp og kjølevifte idag :) så håper å få tak i flexi og få bilen opp å gå igjen til 20.Juli helga, da er det banekjøring på frøya :)

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Teit jeg ikke tenkte på det.. Jeg var jo på Svendsen Eksos i dag!

Svendsen har ikke :)

Ola brukte en hel dag i Tr.heim for å finne, å måtte på Lastebilverksted for å finne :lol:

Skrevet

hmm, er jævla trangt neddi mot torpedo også, men kanskje jeg skal droppe det da altså?

hadde vært greit med en liten flexibit også, for så å montere vbåndsklemme på den ?

Skrevet
Det er ikke nødvendig nei. Men finner du så skader det jo heller ikke.

hmm.. synes den var grei den løsningen iallefall, kurant og ta ned eksosen med bare to skruer

Skrevet

Sitter på jobb, 6timer igjen til 7 uker med ferie !! :) Blir så jææævli godt! Drar nedover til rudskogen på onsdag/torsdag (uten M3, siden det tydeligvis er håpløst å få kjøretid uansett) Men plana er å ha med div deler oppover igjen :) Har også bestilt diverse som kommer i løpet av de neste ukene :) Har planer om å få sammen eksosen igjen til 20.Juni, og få tatt en dag på frøya :)

Tips, forbedringer/forandringer ved bilen ønskes! skulle også hatt meg orange blinklys foran, hvis noen har å selge?

Skrevet
Håper det er 20.juli du mener stig..:P

Hvem er der som arrangerer på frøya da?

juli ja :) jaggu ikke sikker hvem det er :)

Orange blinkers foran koster ikke mye rart nytt

Skal følge med her:)

hos gs eller?

Skrevet

uff så naiv jeg er.

koster 60kr pr stk hos koed- til vanlig preface. tenkte kanskje m3 ikke kunne være såå mye dyrere.

men koster jaggu meg 424 - PR side, og det er "alternativ del" - så sorry for den utalelsen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...