Larsinnj Skrevet August 3, 2013 Skrevet August 3, 2013 Du veit at æ ska settpå ein dag ja.... Ha me hjelm!
helland Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Liten update! Etter treffet på frøya, som jeg ikke har noen bilder av selv... Sååå var det gåen hardykobling, og mellomakseloppheng, som vist tidligere her... litt skruing Så til surnadal på gatebilfestival.. Best in show! Bakerste; Coolest engine sound E30meet 2013 Fremste; Best in show gatebilfestival i surnadal Såååå... har jeg fått nye ringer til OZ 4" ytterringer, 11" brede bakfelger foran blir det 3" ytterringer, 9,5" brede felger prøvemontert, ikke satt sammen enda prøvde en framfelg, må ha 17-20mm spacer pga bremser, så spørs om jeg må ha e36 m3 bremser, eller sette felgene på 635`n Har ikke tatt en sjekk på bilen etter siste treff, så kommer vel en update til i løpet av uka
ZhilleN Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Ta et bilde ovenfra og ned, vanskelig og se fra den vinkelen, ellers kunne dette blitt heelrått
helland Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Det blir nok for bredt er jeg redd for.. Vi får se når jeg har satt sammen felgene, så jeg får prøve bak også tror dette hadde blitt rått på M3'n
Larsinnj Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Hvorfor prøvde du ikke bak med det samme? Sett i fire skruver i felgene, å slipp den ned på en trekloss!
helland Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Hvorfor prøvde du ikke bak med det samme? Sett i fire skruver i felgene, å slipp den ned på en trekloss! har ikke hatt tid enda, fullt kjør hele tia
Larsinnj Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Så travelt har du det ikke, at du ikke rakk å skru av en bakfelg bare for å prøve med det samme du prøvde den foran! Nekter jeg å tro
helland Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Så travelt har du det ikke, at du ikke rakk å skru av en bakfelg bare for å prøve med det samme du prøvde den foran! Nekter jeg å tro Har nok hatt det så travelt, ikke alle som har tid til å luffe rundt å sparke småstein ludvig
helland Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 35stk nypussa skruer.. (ikke strøkne, men helt ok) satt sammen tadaaa på navet bak sluppet ned på trekloss går detta ??? null spacer bak, er ganske close ned på kloss foran...... med 20mm spacer... noen som vet om jeg kan droppe spacer med e36 m3 bremser ? har litt å gå på på camberjustering... men vet ikke hvor mye vits det er... hva tror dere ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå