Dirty Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Ja så det nå, er ikke den vanlige gatebil løypa ser jeg, det var egentlig litt dumt. målte 86db på rudskogen, så jeg burde ikke ha noen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 2+3 er en veldig morsom bane! Problemet med 2+3 er at den har lav kapasitet i antall biler, og danner veldig fort lange køer når noen ikke slipper forbi. Det merkes voldsomt godt når gode og dårlige sjåfører er utpå samtidig siden det er mange komplekse kombinasjoner og erfarne folk tar deg igjen fort. 1+2+3 hadde vært gromt.. håper dere får til det. Rart ikke Gatebil kjører det også... (De kjører 1+2). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 2+3 er en veldig morsom bane! Problemet med 2+3 er at den har lav kapasitet i antall biler, og danner veldig fort lange køer når noen ikke slipper forbi. Det merkes voldsomt godt når gode og dårlige sjåfører er utpå samtidig siden det er mange komplekse kombinasjoner og erfarne folk tar deg igjen fort. 1+2+3 hadde vært gromt.. håper dere får til det. Rart ikke Gatebil kjører det også... (De kjører 1+2). Enig i dette. Hvorfor kan ikke del 1 av banen bli brukt? Håper å komme, men gidder ikke uten del 1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Hvem av dere tar regningen og risikoen ved å leie del 1 i tillegg da? E30Meet kjørte sist 2+3 på våler. Det fungerte utmerket. Dette har med penger og gjøre. Og for alt i verden, husk at man har det veldig gøy uansett om det er del 1+3, 2+3 ,1+2..... Treffet er ment som et treff hvor vi forhåpentligvis vil få litt overskudd til arrangering av hovedtreffet 2014. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 På Hamar finns det ihvertfall E85 på Statoil Nydal ved E6n (mellom Hamar og Brummunddal).Ellers burde det også være noe i Kongsvinger. Men Elverum og hele Solør regionen har ikke. Vi her nede i Kongsvinger må over grensa for og fylle på E85. Og nå blir man ikke bare stoppa av tollen inn til Norge igjen. Kjenner flere med drøye biler som har blitt stoppa inn til Sverige også. Så de værste gutta reiser og fyller på dunker med vanlig biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 vil tru også del 1 blir brukt? kjedlig uten en skikkelig rettstrekke da. håper det er hele banen Det er jo et en strekke på baksiden på bane 3, og pga sjikanen etterpå går i veldig høy fart (langt raskere enn noen sving på Rudskogen), så får man god fart der. Ikke at jeg noen gang kommer til å forstå hva som er gøy med å kjøre på rettstrekker, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 bare gå av gassen der de måler Geir Anders.. selvsagt.. hvis jeg dukker opp da. Skal gjøre litt med bilen fremover.. Da ses vi. Det er fortsatt 2 måndter til, så det er bare å sette HW i sving, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Info: http://www.vaalerbanen.no/artikkel.aspx?pid=2&ArtID=72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Æsj.. Jeg forstår, men jeg vil ikke forstå! Hva gjør alle bil glade folk som ikke har 17.mai bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 De må ha lisens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Vi trenger flere påmeldinger for at det skal bli treff på Våler 25august! Påmelding via www.e30meet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Siden det ikke er lov med prøveskilter, åpner dere da opp for biler med lisens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Jeg melder kanskje på 2 stk E30 Touring. Jeg får jo ikke kjørt begge samtidig, så jeg får se an hvor mange fra verkstedet vårt som vil kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 så det blir da ikke tillatt med prøve skilt på vaaler banen? evt hva med lisensierte.? eller evt selge en gangs lisenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Forhandlerskilt er selvsagt ok. De skiltene som er forbudt er klistermerkeskilt fra biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå