Gå til innhold

E30Meet 2013 - Vålerbanen 24+25August Ny info s.1

e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært gøy å prøvd bilen på bane til helga men vet ikke om den kommer under 90db også må jeg bytte en lambda sensor!

Jeg ser det er mange som er bekymret for støyen - er det noen som har deltatt der oppe på treff i det siste og har blitt nektet kjøring pga. støy?

Ville tro at originalbiler og biler med moderate effektanlegg ville klare seg greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å prøvd bilen på bane til helga men vet ikke om den kommer under 90db også må jeg bytte en lambda sensor!

Jeg ser det er mange som er bekymret for støyen - er det noen som har deltatt der oppe på treff i det siste og har blitt nektet kjøring pga. støy?

Ville tro at originalbiler og biler med moderate effektanlegg ville klare seg greit?

+1

Jeg trur dette vil gå greit i de fleste tilfellene! Jeg drar hvertfall nedover i god tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paypal fungerer på flere måter. du logger inn å betaler med penger du har stående i PP, du logger inn når du får beskjed, og pengene trekkes fra kortet ditt (siden pp kontoen er tom) tredje og siste metoden tilgjengelig via e30meet er at du taster inn kortinformasjon i stedenfor å logge inn.

det ser sånn ut hos deg, håper jeg?

jy3759xsxg8b2uke1uax.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har en standstøy på 92db ved måling i depot, og dette går helt fint uttpå banen, aldri blitt vinka inn pga støy.

Hva har du gjort med eksosen?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Jeg har 2stk små magnaflow lydempere midt under bilen, og en E46 M3 bakpotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA ER PRISEN FOR Å KJØRE PER DAG NÅR MAN IKKE ER CLUBE30MEET MEDLEM?

har fått med meg at det er tilsammen 600kr når man er medlem, men når man ikke er det, hva koster det da?

Kjøretid, program, for hver av dagene fant jeg ikke i tråden?

EDIT:

Hvorfor kan ikke E30 meet tilby folk som møter på treffet medlemskap?

Jeg synes det er hyggeligere å snakke med folka som driver klubben og heller betale 250kr cash for medlemskap der og da, enn å bruke paypal, som jeg aldri har brukt før.

Kan dere ikke tilby folk å melde seg inn ved inngangen, også får de som melder seg inn der samtidig "medlemsprisen" på 600kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til E30Meet hengeren når du kommer inn på våler. Husk 100,- i cash i porten.

Vi skal ordne medlemskap der og da.

Programmet er veldig enkelt, teknisk innsjekk og førermøte før kl 13, alt skjer ved e30meet tilhengeren. Etter det kjører vi spor/drift resten av dagen. Programmet til opel på lørdagen finner du på deres nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...