Mariuse34 Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Hei, Jeg byttet casterstag ifjor. Fikk feil på EU kontroll nå, fordi foringene har mye vandring i seg. Enten har foringene vært shit, som er mulig, eller så har jeg montert noe feil. Jeg lurer dermed på, hvordan er den 100 prosent riktige måten å feste og stramme disse på? Altså ikke den delen som sitter i navet, men i karosseriet? Marius
D.Toft Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 man setter på bolten og mutteren, ikke stramme den, så jekker man opp under navet til all vekt hviler på navet, så strammer man boltene, ELLER monterer poly foringer
Alpejohn Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Jeg og bytta stag i fjor med org foring, i år syns jeg hele hjulet virker løst i kjøreretning.. Om du sparker på det vibrerer det en del. Kommer til og montere tilbake polyforingene mine i sommer..
Mysemannen Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Som combatkit sier, skal de strammes med belastning. Har kjørt med poly et år nå, økningen på feedback føles i rattet, men er fornøyd med det
Alpejohn Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Det skal vel hjelpe på vibrering også? Jeg har plutselig fått kast i skivene mine.. virker som det kom kanskje et par måneder etter nye foringer.. Så de hadde sikkert kast fra før men da merket jeg det ikke. Skal byttes nå straks uansett.
Mysemannen Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Det skal vel hjelpe på vibrering også?Jeg har plutselig fått kast i skivene mine.. virker som det kom kanskje et par måneder etter nye foringer.. Så de hadde sikkert kast fra før men da merket jeg det ikke. Skal byttes nå straks uansett. Har hørt det samme, poly ftw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå