Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg byttet casterstag ifjor. Fikk feil på EU kontroll nå, fordi foringene har mye vandring i seg. Enten har foringene vært shit, som er mulig, eller så har jeg montert noe feil.

Jeg lurer dermed på, hvordan er den 100 prosent riktige måten å feste og stramme disse på? Altså ikke den delen som sitter i navet, men i karosseriet?

Marius

Skrevet

man setter på bolten og mutteren, ikke stramme den, så jekker man opp under navet til all vekt hviler på navet, så strammer man boltene, ELLER monterer poly foringer :)

Skrevet

Jeg og bytta stag i fjor med org foring, i år syns jeg hele hjulet virker løst i kjøreretning.. Om du sparker på det vibrerer det en del.

Kommer til og montere tilbake polyforingene mine i sommer.. :)

Skrevet

Som combatkit sier, skal de strammes med belastning. Har kjørt med poly et år nå, økningen på feedback føles i rattet, men er fornøyd med det :)

Skrevet

Det skal vel hjelpe på vibrering også?

Jeg har plutselig fått kast i skivene mine.. virker som det kom kanskje et par måneder etter nye foringer..

Så de hadde sikkert kast fra før men da merket jeg det ikke.

Skal byttes nå straks uansett. :)

Skrevet
Det skal vel hjelpe på vibrering også?

Jeg har plutselig fått kast i skivene mine.. virker som det kom kanskje et par måneder etter nye foringer..

Så de hadde sikkert kast fra før men da merket jeg det ikke.

Skal byttes nå straks uansett. :)

Har hørt det samme, poly ftw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...