haugejan Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Skal sjå på ein bil i helga og lurte på om nokon her inne har kjenskap til den. Er ein 2005 modell Edition 33: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41999830
Lamek Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Ser det står Vikebil på skilholderne. Det er et bilskadesenter som driver oppretting bla. Bmw og selger dem etterpå, så da har sikkert denne vært en større skade på.
larserso Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Kjenner ikke bilen, men får ikke noe godt inntrykk. Fæl uoriginal frontfanger på en Edition 33 som i tillegg mangler deksel til kroken. Naviløsningen trekker ned, ville heller hatt ren CD-spiller (men dette er kanskje noe du vurderer å skifte likevel). Jeg synes også ratt og girkule virker veldig slitt i forhold til km-stand. Jeg hadde selv en 2004 som hadde gått 150.000 og den såg ny ut i forhold. Men Estorilblå Edition 33 med original frontfanger er jo fine saker da (med forbehold om at den ikke har vært skada som tråden over kan tyde på).
BmwM46 Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Tenkt å ødelegge en så fin utgave av e46 med den frontfangeren .... Så skikkelig jalla ut !
Alpejohn Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Enig i at ratt og girkule ser slitt ut, min E39 har gått 245 000 km nå, og mitt ratt ser ikke i nærheten ut så slitt ut som det der.. Ikke girkula mi heller. (Nå har jeg automat da vel og merke). Syns den ser veldig slitt ut for og ha gått så lite.. Han sier bilene ble stappet med utstyr, syns ikke det var SÅ mye fancy utstyr på den akkurat. Men det er jo en smakssak. Ville vertfall trippelsjekka km stand og alt det der før eventuelt kjøp!
haugejan Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Takk for tilbakemeldinger. Var og såg på bilen i helga og det blei ikkje noko kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå