Mr Gjøstøl Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Hei! jeg lurer på om noen har koblet en slik i e39'n sin her er en liken til boksen: http://www.ebay.com/itm/Adapter-TRUNK-I ... 1c2a9688c7 Her er spilleren jeg har: må jeg koble boksen bak i bagasjerommet der cd veksleren er eller bak i spilleren? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Du må koble til i bagasjerommet. Skjermen foran er bare en skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Si ifra hvis du får til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Jeg leste tråden din om kobling av disse boksene, men jeg lurer bare på om det er noe mer som må gjøres? Takk for svar Steinhar: Jepp, skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Jeg har ingen erfaring med slike bokser selv, men det skal bare være å koble de til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Okei, takk for svar uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå