ZhilleN Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Sikler ganske greit på de hjula du har, sinnsykt mange gromme hjul Lykke til med salg av bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Mulig int i felger jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Hvordan vil det være å fjerne buret i denne? Er noe av interiøret "ødelagt" ifm. med montering, så det må erstattes, eller vil det være så godt som uten synlige spor etter fjerning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Bra spørsmål. Det er ett skrudd bur, så ingen problemer og ta ut og sette inn igjen. Begge stolene foran må skrus ut for og få fjernet buret. Det er boltet fast i 3 skruer på hver innfestning på A, B og C stolpene som er på hver side av gulvet foran, gulvet bak og baksetene. Dette har sittet montert i bilen en stund, så noen slitemerker har det blitt i skinnet på baksetene, samt det har formet seg etter buret, så vil bli to små "bulker" i setene der hvor stolpene har sittet. Men er jo mulig å behandle skinnet, og farge det opp igjen. Personlig, var planen min å skru ut buret, og få tak i Sport Evo3 eller orginalt M Tech stoff interiør, eller kjøpe ett litt slitt lyst skinninteriør, (pga lyst skinn trenger ikke like mye farge som ett sort) og farge det cinnamon brown til og erstatte interiøret som står i den nå, og beholde det sorte til buret eventuelt skulle inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Takk for svar! Hva med i gulvet, skåret i gulvteppet, brettet unna eller hvordan er det løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Beklager sent svar, men er ikke skåret i gulvteppe, og foran dekkes dem eventuelle merkene som har blitt av mattene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Eventuell pris på M5-felgene med begge dekslene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 selge bare bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kommer med komplette salgstråder av felger og deler som blir igjen hvis/om/når bilen blir solgt Selger ingenting før den tid, bortsett fra dem salgannonsene jeg allerede har ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 hei. meget intresert i hartge felgene dine, hvor mye skal du ha for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Les innlegget over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Densnodigefyren Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Må bare si dette er den mest strøkne og fantastiske E30n jeg noen gang har sett! interiøret ser kliss nytt ut, denne bilen er bare en PERLE!!! lykke til med å overleve salget!;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Takk for gode ord over her Tenkte jeg kunne løfte denne igjen, siden våren og en ny sesong nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsolbu Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Så bilen er fortsatt til salgs? Rå bil, men tror det kanskje er litt over min prisklasse :/ Hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå