Gå til innhold

Treg gass. E38

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Nei. Det vet jeg. Men jeg vil jo ha ok respons uansett. Kjedeligå ha en luke å kjøre forbi på. Også tar bilen langhelg før det skjer noe.

Om bilen står i fri eller om den går i 250 km/t og turtallet kan være hvor som helst. Like treg både av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser jeg det hen da?

Det meste her er utilgjengelig uten masse demontering.

1603xhplhud8ofkbapip.jpg

Og om det er denne du mener så er jo også den helt lukket. Ingen bevegelige deler utvendig. Kun elektronikk som styrer her.

post-49693-0-26892900-1385333385_thumb.p

Enestå måte og se bevegelse her må jo da være å demontere alt fra luftfilter og helt inn til spjeldet. Og det vil jo være vanskelig og se noe forsinkelse vil jeg tro. Tror ikke spjeldet er så tregt til å åpne. Bilen drar jo bra når det først skjer noe. Men når jeg tråkker på gassen, Så går det nermere et halvt sek før bilen jeg kjenner bilen i det heletatt reagere.Hadde det vært treghet i spjeldet ville jeg vel mærket pådrag med en gang. Bare litt dårlig drag til og begynne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner at du kan bevege på spjeldet med fingrene. (Tenning av). Kan jo hende at spjeldet henger litt når det skal bevege seg.

Du har jo opent filter, så motoren suger jo meir dritt inn enn eit orginalt. Skal du reingjere spjeldet, så bør du helst bruke rensemiddel som damper vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...