carburetion Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Du har ikkje ein sportsbil sjøbuse Turtallet er nok sikkert innlagt i styreenheten. Går turtallet raskere ned viss du passerer 3500rpm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Nei. Det vet jeg. Men jeg vil jo ha ok respons uansett. Kjedeligå ha en luke å kjøre forbi på. Også tar bilen langhelg før det skjer noe. Om bilen står i fri eller om den går i 250 km/t og turtallet kan være hvor som helst. Like treg både av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Hadde sett om gasspjeldet beveger seg lett. Det er jo det som styrer turtallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Hvor ser jeg det hen da? Det meste her er utilgjengelig uten masse demontering. Og om det er denne du mener så er jo også den helt lukket. Ingen bevegelige deler utvendig. Kun elektronikk som styrer her. Enestå måte og se bevegelse her må jo da være å demontere alt fra luftfilter og helt inn til spjeldet. Og det vil jo være vanskelig og se noe forsinkelse vil jeg tro. Tror ikke spjeldet er så tregt til å åpne. Bilen drar jo bra når det først skjer noe. Men når jeg tråkker på gassen, Så går det nermere et halvt sek før bilen jeg kjenner bilen i det heletatt reagere.Hadde det vært treghet i spjeldet ville jeg vel mærket pådrag med en gang. Bare litt dårlig drag til og begynne med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Meiner at du kan bevege på spjeldet med fingrene. (Tenning av). Kan jo hende at spjeldet henger litt når det skal bevege seg. Du har jo opent filter, så motoren suger jo meir dritt inn enn eit orginalt. Skal du reingjere spjeldet, så bør du helst bruke rensemiddel som damper vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e38/1937177-nytt?produkt=POWPED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Ok. Gassen har vært like treg hele tiden. Før jeg bytta til åpent filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e38/1937177-nytt?produkt=POWPED Ca 3000 kr for den. Fyda. Synd ikke jeg finner slik hos koed. Da hadde det sikkert vært halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Koster å være kar Poenget er at det er fra norsk forhandler, så du kan jo benytte deg av 14 dagers angreretten og prøve den, for å se om det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Jepp. Jeg får sjekke litt rundt og se om flere norske selger lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå