kriss66 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Hei! Var en tur i dag, da jeg merket at radiosignalene var elendige! Vet ikke hva som kan ha skjedd... Men hvor finner jeg antennen?
Clevion Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Antennekoblinga ligger vel bak spillern, kan hende den har sklidd ut noe. Trodde det samme som på min, men det var egentlig bare at jeg her jeg bor er det elendige signaler
Otis Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Det kan være antenneforsterker som er dårlig, ellers så kan det være ledning til antenneforsterker som er ramlet ut fra radio på baksiden, men dette gjelder bare ettermontert og ikke original.
kriss66 Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Ok, så det er ikke noen plass rundt bilen? Hadde mye bedre før, men i dag når jeg startet opp var det ikke mye den fant...
Otis Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Hvordan var det med nøkkel åpning da? Måtte du nærmere ved trykk på nøkkel?
kriss66 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Hvordan var det med nøkkel åpning da?Måtte du nærmere ved trykk på nøkkel? Nei, fant ut hva det var. Hadde fått nye pærer til Angels eyes, etter jeg monterte disse det var dårlig signal. Når jeg slår av og på parklysene ble det bedre signal når lysene er av... Går det utover signalene da?? Er iallefall angel eyes med sånn spenningngreie...
Otis Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Oops, ikke bra. Høres ut som det er skikkelige jalla greier du har kjøpt deg, få det bort umiddelbart, før noe annet går i stykker.
kriss66 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Oops, ikke bra.Høres ut som det er skikkelige jalla greier du har kjøpt deg, få det bort umiddelbart, før noe annet går i stykker. Tuller du nå? det er jo av god kvalitet. Eller skal iallefall..
Otis Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Åpenbart lager dette spesial settet ditt såpass mye støy til bilen/elektronikken at det kan kanskje gå gærnt med noe i bilen.
kriss66 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Åpenbart lager dette spesial settet ditt såpass mye støy til bilen/elektronikken at det kan kanskje gå gærnt med noe i bilen. Ja, di har vell kanskje rett i dette. Tror jeg skifter over til originale da
Otis Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Meeen, som med alt annet som jeg ikke kan 100%, kanskje noen andre kan bidra med noe info?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå