beianmotorsport Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 kan noen fortelle meg hva som er galt med min e46 320d? er det dieselpumpa eller dyser eller hva?? siste feilen på bildet.. takker for alle svar på forhånd
beianmotorsport Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Dessverre. Kan skrive opp hva som står jeg.
beianmotorsport Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Start-of-injection actuator controller Error fr.. et eller annet 59 Så kom det opp på tyskt under live diagnose "starten på injeksjon er" noen grader feil +-3 grade/kw ..
beianmotorsport Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Må få gjort det etter jobb jeg da.
Otis Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Det som kontrollerer start of injection er hoveddysen, den dysa med coil på seg. Ikke uvanlig at den går i stykker etter en stund. Eller så kan det kanskje være at timingen på pumpa er utenfor, pga slakk kjede. Eller så kan det være defekt hjerne på pumpa vil jeg tro, da den kan korrigere for seg selv. Du burde egentlig se nærmere på feilene i DIS da du kan sjekke timing nøyaktig der og se hva som evt ikke vises korrekt. I DIS kan du se aktuell timing og spesifisert timing, veldig enkelt og greit.
beianmotorsport Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Pris på slikt og hvor kan jeg få gjort det da?
Otis Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Vanlig diagnose koster vel 1000,- eller.no vil jeg tro. Men du har jo INPA, så da er ikke DIS sålangt unna. Men opplever du noen problemer med bilen da?
beianmotorsport Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Bilen starter fint å går forholdsvis bra på tomgang. Men rører jeg gassen begynner den å fjuske å ryke å får ikke mer en 1500-2300rpm på den..
Otis Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Det er vel mulig at den nøyaktige feilkoden din betyr at akkurat en spesiell del er defekt, men jeg vet ikke om det er slik. Så derfor kan jeg ikke si så mye mer om dette. Får håpe det kommer noen andre kloke hoder inn på her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå