Mhfs Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Hehe. Trenger uansett innpress og felgbredde før jeg kan vurdere det. Problemet er at felgene er så ufattelig slitne Bredden er 8 x 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Bredde på felgene ja.... og bildene fungerer ikke lengre (er dette forumet håpløst på bilder?) Bredden er 8 x 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 OPPDATERING - 13.09.13: Disse må bort og jeg kan derfor være villig til å forhandle om pris. BUD MOTTAS! (Bud under 3000,- vil ikke bli vurdert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Alle bud over 3000 vil bli vurdert. Dette er en god pris for veldig gode piggdekk med greie vinterfelger! Ingen som trenger et sett når vi nå går mot vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_ove Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Kar du bor evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Gammle bilen min felgene sto på jo. Haha. Lykke til med salg av hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Kar du bor evt? Bor i Aust Agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Gammle bilen min felgene sto på jo. Haha. Lykke til med salg av hjul Morsomt Kjøpte den av en kar i Krs for over 3 og et halvt år siden, og den ble solgt videre til en i Aust Agder nå i sommer. Førstebilen min det der, veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Har forresten dessverre ikke muligheten til å sende. Bare å komme med bud, vinteren er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Bud over 3000 ønskes! Dette er billig for disse dekkene + felger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Ingen som trenger vintersett til en god pris? Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Vært mye enklere å selge om du tok deg bryet med å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXa Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hadde hvert mye mer fristende om det hadde hvert piggfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Vært mye enklere å selge om du tok deg bryet med å sende. Skulle gjerne ha sendt, men pga studiesituasjon så har jeg ikke mulighet før neste gang jeg er hjemme dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Hadde hvert mye mer fristende om det hadde hvert piggfritt. Ser du står oppført i Evje, kan evt. kjøre dem til deg når jeg får anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå