Nytern Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Skulle gjerne ha sendt, men pga studiesituasjon så har jeg ikke mulighet før neste gang jeg er hjemme dessverre. Da får du gi meg beskjed neste gang du er hjemme. Hvis de ikke er solgt selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Da får du gi meg beskjed neste gang du er hjemme. Hvis de ikke er solgt selvfølgelig. Den er grei. Jeg kan evt. ta en ekstratur hjem om det er behov. Det må gå an å få til noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hadde vært supre saker det, vinteren er i anmarsj her i fjellgokk Selger du til meg skal du få en fin forundringspakke i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Det som bekymrer meg er prisen når man skal sende slikt, har undersøkt litt og funnet ut at det kan koste alt fra 800 til 1300,- kroner for å sende dette. Hva mener du om dette? Mtp. fraktpriser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Hei igjen!Det er jeg fullt klar over, ca det samme som omlegg av dekk på felger koster. Her får jeg jo dekk på felger, det er en bonus Går bra for meg å betale frakt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Hei igjen! Det er jeg fullt klar over, ca det samme som omlegg av dekk på felger koster. Her får jeg jo dekk på felger, det er en bonus Går bra for meg å betale frakt ihvertfall. Har svart deg på PM nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mhfs Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå