ZhilleN Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Var privatperson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Lagt på lamin-x film i dag, synes det gjorde seg bra Venter på nye ZKW lykter så skal de også få en runde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Venter også på Simons catback eksos, har erfaring med dette anlegget og tror det blir ganske så bra Ny update kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Den blir litt lavere ja, 17" blir det garantert, har titta på acs rennsport Men noen vinge tviler jeg på at det blir egentlig.. Bra du ombestemte deg og kjøpte alikevel! Ja så på noen med den vinga og gul, så da måtte jeg handle Ja det er det serru. Begrenset hvor mye som slår dakar, lave 17 og gt/class2 gt splittere er selvsagt ikke å forakte, men slites grovt med rett høyde og 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Nå sikler jeg på Gottihjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 handla denne i vestfold? nærmere bestemt kodal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Jepp, stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Fått nye lykter ZKW som jeg har gjort en liten twist på Bilder kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Liten update! Har kjøpt meg lykter av en useriøs person, men fikk tilbake det jeg krevde av penger så sånn sett var det greit. Lyktene så helt jævlig ut, full av steinsprut, riper osv. Våtslipte lykteglasset helt ned, og lakkerte det opp igjen med klarlakk. Ble sånn delvis fornøyd, så jeg kommer evt. til og handle meg nye etterhvert tenker jeg. Hvertfall noen bilder : De så helt jævlige ut ja... Splitta lykta Lakkerte litt, la på 4 lag med klarlakk.. Liten vri Dårlige bilder, er tatt med mobil, kommer flere bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Fet bil.. Liker twisten med lyktene! Tror denne kan bli helrå vis du fortsetter slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Takk Julian! Er spent på åssen det blir med vinga, men tror det blir bra med denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Viiiinga <3 <3 <3 :D: D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 sitter som et skudd, blir gromt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Blir rått med vinga. Vet ikke hva du planlegger men tror det kunne vært kult om du beholdt mellomleggs klossen sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 sitter som et skudd, blir gromt dette! Takk! tror det gjør seg bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå