J-A-E Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Flott bil Men gå får KW3, så får du rett høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Flott bil Men gå får KW3, så får du rett høyde Ja, jeg får se hva jeg gjør. Høyden blir egentlig perfekt med H&R-kitet .. men akkurat nå er jeg så vinglepetter på om jeg skal ha noe senk i det heletatt eller om jeg skal la den være orginal.. hvertfall den første vinteren jeg eier den. Har ellers fått på led-pærer i tåkelys. Ble forsåvidt bra det. Hvertfall hvis man tenker looks og ikke funksjonalitet. Lyser elendig, men da kan jeg hvertfall ha de på med god samvittighet og uten å blende noen. Veldig enkelt å komme til, samt plug and play for å bytte disse pærene, så det spørs om man skal la forfengeligheten seire i denne omgang, og heller bytte om til orginale pærer når det blir litt mørkere og tåkesesong ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Dagens lille prosjekt. Di-Noc Carbonfolie fra 3M. Rett og slett kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Noen som forøvrig har erfaring med PPC tuning fra BSR ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Ikke noe mer en at bmw har lagt inn sperra på tuning via obd kontakten fra 09 på 3-serien. Vet ikke hvordan det er på x5, mn godt mulig det ikke funker på din heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Da har jeg fått klint på noen nyrer som er litt mer nokturne enn den lyse og trivelige titaniumgrillen som stod på . Dette er orginal grill, med krom kant, og svart innmat. Demonterte, og plastidippet kromkanten. Kjempefornøyd med resultatet. 30 minutter totalt. King kong ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Kjempeflott bil! Håper du velger å senke den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Kjempeflott bil! Håper du velger å senke den! Takk for det ... og det håper egentlig jeg også. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 På girspaken din, fekk du tak i kun glasset med M merket eller skiftet du hele velgeren? Eventuellt hvor kjøpte du henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 nydelig X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 På girspaken din, fekk du tak i kun glasset med M merket eller skiftet du hele velgeren? Eventuellt hvor kjøpte du henn? Byttet hele spaken ja. Kjøpt på ebay. Søk på "m shifter knob e70 x5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 nydelig X5 Takk for det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Er det lik girspak på min e61 mon tro? ser hvertfall helt lik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Sommerfelgene, som er orginale 20" fra BMW er nå til salgs. Det er påmontert runflatdekk, 275/40/20 foran, og 315/35/20 bak. Framdekkene har noen mm igjen, men bakdekkene er helt utslitt og må byttes før bruk. Felgene er fri for skader og leveres nypolerte. Dette er felger som i følge internettet koster rundt 9000.- pr stk ny, så jeg håper å få igjen noen kroner for de. Selges høystbydende over 6000kr. Kjøper betaler frakt, men kan leveres kostnadsfritt i Trondheim og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Jaa a .. Fått montert nye dekk og felger for sesongen. Får bare håpe vinteren er ferdig nå da Frekke 335/25/22 bak.. noe som ble temmelig bøllete. Har også fått bilen litt nærmere jorda med H&R 40/30mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå