Clausfox Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Kjøpte en e21 320/4 av en på Vestnes. uprøvd da motor ikke staret. Å ikke vært i bruk siden 2010 dette er en 1977 mod som har rullet 158800km Planen min er å resture den. å gjøre den "kul" så får jeg ta resten ettersom,siden jeg ikke er noe millionær å kan det bære preg på deler. Men i første omgang blir den oppigjen gjort utvendig og bagarsje rom. Interiør blir det ikke gjort noe spesielt med, og under skal gjøre oppigjen til vinters. Bilen ble kjøpt slutten av april 2013 Den har vært lakkert oppigjen. Å det ble utført dårlig. å fargen er grusom!!!! evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Litt av det som har blitt gjort. Fått med meg arbeidshjelp, så vi er i full gang med å skru den fra hverandre. Da var motor ute! Tja, et bilde til Bakplata var dårlig og de hadde sparkelet over kjøtene på bakplata. så den blir byttet! Litt rust bagarsjerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Her var det rust også, så måtte gjøre det oppigjen Resultat prøv å gjett! enda mere rust men byttes ut resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Bakplata neste! Den er ny! men er til 323. så da blir det 2 eksosrør! Jeg gjør all jobben selv, svising, tinnsparkeling, retting osv osv Prøve motering/tilpassing Grunning Pungtsveist Hei sveis MÅ ha den orginale kjøten, også under bakfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Tinnsparkeling Litt tinn her også Sandblåst også tinn Resultat av skjøten! har også brukt 2K epoxy grunning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Bagarsje rom 1owatrol, rustkiller og bengalak Sandblåsing resultat før epoxy primer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Org alpina front kjøpt ny på KOED.no (veldig hyggelig pris) e30 sports stoler de er bedre enn de orginale stolene som ikke satt fast! Valse inn kanten og litt til Owatrol og rustkiller epoxy primer Bare så det er sagt, så har det vært en god del rust jeg ikke har tatt bilde av etter som jeg har drivet med. foreks begge sider rundt hull til innfesting til bakfanger har det blirr sveist inn nytt blekk pga rust Kanal venstre forran var det gjort en dårlig jobb ifra før medd hermetiskmetall, så der er det ei ny plate på 10x17 Over hull til lednings nett var det rust hull, også under frontvindu Gulv under fører er det ny plate på 8x12 Beggge B stolpene er byttet tatt ifra delebil. Der det har vært rust har jeg først Sandblåst, kappet ut og svist inn nytt (butt i butt å ikke over lapping) å dette har blitt hel svist og ikke pungt sveist Der der kun var rust porer har jeg sandblåst og tinnsparklet (brukt fluss middel for å gjøre reint) Å alt skal være gjort etter den store kokeboka, har også fått masse bilder av hvordan bakplata skal byttes av Lars-Nord på forumet her! så takk til han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Blir konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Nesten ferdig jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Må følge med her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Her er det utført et bra stykke godt arbeid, imponerende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Nesten ferdig jo.. Hehe.. Håper på å bli ferdig til august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Har "resturet" bremsekraftforsterker utvendig ihvertfall Først sandblåsing, 2lag med owatrol også hammerlak! Får håpe den holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Må ha noen felger på bilen også, så jeg har kjøpt et sett BBS RS 061 altså 16" Jeg har handlet inn 2" kant og 5,5 inner tønne forran (gjort smalere pga lettere på rattet) Bak blir det 3" kant og 6" inner tønne! Senter kommer i tillegg å det er nok 0,5" Sentrene er originalt 5x120. Men dette vil bli om borret til 4x100 (når det er vanskelig å få originalt) Det skal ikke være blå! Sandblåst med lite trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 tøft, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå